شناسه خبر: 17596 منتشر شده در مورخ: 1398/4/2 ساعت: 10:54 گروه: اجتماعی  
واحدهای مسکونی تخریبی مددجویان بهزیستی لرستان بازسازی می‌شود

واحدهای مسکونی تخریبی مددجویان بهزیستی لرستان بازسازی می‌شود

مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان از آئین کلنگ‌زنی احداث واحد مسکونی تخریبی در شهرستان چگنی خبر داد و گفت: همزمان با این آئین عملیات بازسازی حدود ۴۷۷ واحد مسکونی نیز آغاز می‌شود.

به گزارش ایران سپید عملیات بازسازی و آئین کلنگ‌زنی احداث واحد مسکونی تخریبی در شهرستان چگنی با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه لرستان و برخی از مسئولان این استان آغاز شد.

فاطمه زهرا توکلی در این مراسم اظهار داشت: همزمان با کلنگ‌زنی این واحد مسکونی در چگنی، عملیات بازسازی حدود 477 واحد مسکونی در سراسر استان لرستان آغاز می‌شود.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان لرستان افزود: بنیاد مسکن و شهرسازی استان قم به‌عنوان معین شهرستان چگنی تعیین شده‌است که این منازل با همکاری بسیج، بنیاد مسکن و بهزیستی بازسازی و تحویل مددجویان داده خواهد شد.

به گزارش تسنیم آئین کلنگ‌زنی احداث واحد مسکونی تخریبی در شهرستان چگنی به‌منظور اجرایی‌کردن تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی کشور جهت ساخت واحدهای مسکونی مددجویان در روستاها و شهرهای زیر 25 هزارنفر جمعیت، با اولویت سیل‌زدگان در سطح استان لرستان انجام گرفته‌ است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *