شناسه خبر: 17495 منتشر شده در مورخ: 1398/3/26 ساعت: 13:44 گروه: فرهنگی  
تغییر تاریخ برگزاری مراسم اسکار به دلیل همزمانی با المپیک ۲۰۲۲

تغییر تاریخ برگزاری مراسم اسکار به دلیل همزمانی با المپیک ۲۰۲۲

آکادمی علوم و هنرهای سینما (اسکار) اعلام کرد که این مراسم در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ به دلیل همزمانی با المپیک، لیگ فوتبال ملی آمریکا (سوپر بول) و رویدادهای دیگر، اواخر ماه فوریه برگزار می‌شود.

به گزارش ایران سپید  زمان برگزاری نود و دومین مراسم اسکار، نهم فوریه ۲۰۲۰ تعیین شده، اما اسکارهای بعدی ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ و ۲۷ فوریه ۲۰۲۲ که آخرین یکشنبه های همین ماه است، برگزار می شود.

آکادمی اسکار اعلام کرد: زمان برگزاری المپیک ۲۰۲۲، سوپر بول و تعطیلات ملی در آخرین یکشنبه ماه فوریه در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خواهد بود.

مراسم سالانه اسکار که بهترین مراسم در سینمای جهان شناخته می شود، به طور زنده و در بیش از ۲۲۵ کشور به نمایش در می آید.

مراسم اسکار ۲۰۱۹ در مقایسه با مراسم سال گذشته از جذابیت بیشتری برخوردار بود، به‌طوری که ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفربه تماشای آن نشستند و رتبه‌بندی به دست آمده از یک جمعیت آماری ۱۸ تا ۴۹ سال، رقم ۷/۷ افزایش را نشان می‌داد. تعداد تماشاگران نود و یکمین مراسم اسکار در مقایسه با نودمین مراسم، سه میلیون و یکصد هزار نفر رشد داشت.

در ابتدا قرار شد که به دلیل طولانی شدن مراسم اسکار ۲۰۱۹، تغییراتی در این مراسم اعمال شود و چند جایزه در حین پخش آگهی‌های بازرگانی در پخش تلویزیونی اهدا شود که البته این قرار به دلیل اعتراض فیلم‌سازان و هنرپیشگان لغو شد.

هرچند مراسم اسکار ۲۰۱۹ مجری نداشت، اما پخش زنده اسکار با سخنان طنزآمیز «ایمی پولر»، «مایا رادولف» و «تینا فی» آغاز شد و «جولیا رابرتز» پس از اهدای جایزه بهترین فیلم به «کتاب سبز»، پرونده اسکار سال جاری را بست.

نود و یکمین مراسم اسکار روز ۲۴ فوریه (۵ اسفند ماه ۹۷) برگزار شد. ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *