شناسه خبر: 17471 منتشر شده در مورخ: 1398/3/25 ساعت: 12:00 گروه: بهداشت و سلامت  
مشارکت عمومی در بزرگترین کمپین دیجیتال کشور

مشارکت عمومی در بزرگترین کمپین دیجیتال کشور

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: با بسیج ملی کنترل فشارخون دستگاههای مختلفی با وزارت بهداشت مشارکت داشته اند و این کمپین بزرگترین کمپین دیجیتال کشور خواهد بود.

به گزارش ایران سپیدبه نقل از مهر، علیرضا رئیسی، در اولین مجمع سراسری کارگروه‌های تخصصی مشاوران مرکز مدیریت شبکه، گفت: سایر ویژگی‌های این بسیج ایجاد هماهنگی کامل در سراسر کشور، استفاده از توان سایر بخش‌ها و نهادهاست.

وی ادامه داد: روند کار در این بسیج ملی تاکنون به خوبی پیش رفته و هر لحظه این بسیج مانیتورینگ می‌شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: اطلاعاتی که از مراکز بهداشتی، درمانی و پایگاه‌ها می رسند بسیار مفیدند ولی اطلاعات ایستگاه‌ها از این جهت که بیماران جدید فشار خون را معرفی می‌کند، نشان می‌دهد چه افرادی تاکنون به مراکز ما مراجعه نکرده‌اند، بسیار ارزشمند است، زیرا این افراد تاکنون به سطوح ۲ و۳ فقط مراجعه می‌کردند و تحت کنترل شبکه بهداشت نبودند.

وی تصریح کرد: روز اول آغاز طرح ۱۱۰ هزار ثبت فشار خون در ایستگاه‌ها داشتیم که کم کم به ۱۵۰ هزار نفر رسید و بعد ۲۷۰ هزار نفر ثبتی داشتیم.

رئیسی با اشاره به اینکه نیمه اول مهر ماه نتایج بسیج ملی را اعلام خواهیم کرد، گفت: یکی از مشکلات ما در حوزه SDH مشارکت طلبی دستگاه‌ها بود که با رصد این بسیج ملی بهتر می‌توان مشکلات و راهکار در این زمینه پیدا کرد.

وی افزود: در ۲۳ روز مانده از بسیج ملی کنترل فشار خون پیش بینی می‌کنیم ۱۷ تا ۱۸ میلیون ثبتی داشته باشیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *