شناسه خبر: 17308 منتشر شده در مورخ: 1398/3/11 ساعت: 09:50 گروه: اجتماعی  
تجهیزات ویژه به دانشجویان نابینا و کم بینا اختصاص می یابد
رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

تجهیزات ویژه به دانشجویان نابینا و کم بینا اختصاص می یابد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان، گفت: دانشجویان نابینا و کم بینا و دانشگاه‌های محل تحصیل شأن از تجهیزات ویژه برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایران سپید  ناصر مطیعی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان اظهار کرد: جمعیت دانشجویی کشور سیال است و ترم به ترم این میزان جمعیت، تغییر می‌کند چرا که تعدادی دانش آموخته یا مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی افزود: صندوق رفاه دانشجویان با صدور بخشنامه‌ای به تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور اعلام کرد که مشخصات دانشجویان کم بینا و نابینا را برای این صندوق ارسال کنند و یکی از دلایل صدور این بخشنامه، به روز کردن اطلاعات مرتبط است.

مشاور وزیر علوم با اشاره به پیشنهاد صندوق رفاه به کمیسیون دائمی هیأت امنای این صندوق، گفت: این پیشنهاد، شامل منابع و میزان کمک‌های صندوق به دانشجویان نابینا و کم بینا است که در تلاشیم کمک‌های تجهیزاتی را برای آنها در نظر بگیریم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان، خاطرنشان کرد: دانشجویان نابینا و کم بینا برای داشتن زندگی فردی و آموزشی با کیفیت تر، نیاز به تجهیزات ویژه ای دارند که غالباً تمکن مالی ندارند.

مطیعی تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان در تلاش است تا حد امکان به این گروه از دانشجویان و دانشگاه‌های محل تحصیل شأن امکانات بیشتری اختصاص بدهد.

وی گفت: به جرأت می‌توان گفت کمک به دانشجویان نابینا و کم بینا در فعالیت‌های پنج، شش سال اخیر صندوق رفاه دانشجویان، جدید است.ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *