شناسه خبر: 17243 منتشر شده در مورخ: 1398/3/4 ساعت: 09:52 گروه: اجتماعی  
900 میلیون ریال در جشن گلریزان پایتخت جمع شد

900 میلیون ریال در جشن گلریزان پایتخت جمع شد

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران گفت: 900 میلیون ریال کمک های مسئولان و خیران سه شنبه شب در جشن گلریزان فرشته های زمینی جمع آوری شد.

به گزارش ایران سپید مهشید چوبکار در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در شیرخوارگاه آمنه همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن گلریزان برگزار شد تا در حوزه های تخصصی و مورد نیاز معلولان و مددجویان بهزیستی هزینه شود. 

وی افزود: 200 میلیون ریال کمک های نقدی جمع شد که کمترین کمک از 400 هزار ریال تا بالاترین رقم 100 میلیون ریال بود. 
معاون مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران ادامه داد: 200 میلیون ریال نیز توسط خیران در فرم های توزیع شده مورد تعهد قرار گرفت تا واریز کنند. 
وی با بیان اینکه یکی از خیران تعهد ساخت خانه برای پنج خانواده مددجوی بهزیستی سیل زده را برعهده گرفت گفت: طبق تفاهمنامه با سایر نهادهای مربوطه بهزیستی برای ساخت هر خانه سیل زده 100 میلیون ریال اختصاص می دهد تا با مشارکت سایر نهادها ساخته شود. 
وی گفت: این خیر 500 میلیون ریال را برای ساخت خانه های سیل زده مددجویان تعهد کرد. 
به گزارش ایرنا جشن گلریزان فرشته های زمینی همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) در شیرخوارگاه آمنه با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی، جامعه خیران حامی معلولان کشور، حامیان و خیران مددجویان بهزیستی با توزیع فرم های مشارکت های مردمی برگزار شد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *