شناسه خبر: 17188 منتشر شده در مورخ: 1398/2/28 ساعت: 13:41 گروه: فرهنگی  
«در کوچه‌های عشق» در خانه سینما

«در کوچه‌های عشق» در خانه سینما

کانون فیلم خانه خانه ی سینما در تازه ترین برنامه ی خود به سراغ یکی از ساخته های خسرو سینایی می رود

به گزارش ایران سپید کانون فیلم خانه سینما، در برنامه آینده خود، نسخه ترمیم‌شده فیلم «در کوچه‌های عشق»، ساخته خسرو سینایی را به نمایش خواهد گذاشت.

این فیلم، محصول ۱۳۶۹ است و تهیه، تدوین، موسیقی و کارگردانی آن با خسرو سینایی بوده و این بازی‌گران در فیلم ایفای نقش کرده‌اند:  مهدی احمدی، یوسف جوکار، بهرام زندی، محمدابراهیم جعفری و حمید فرخ‌نژاد.
«در کوچه‌های عشق»، داستان جوانی‌ست که در آغاز جنگ همراه خانواده‌اش از آبادان مهاجرت کرده، پس از پایان جنگ با پدرش به آبادان برمی‌‌گردد. در میان ویرانی‌ها و در کوچه‌های خالی شهر، به دوستان کودکی و عشق‌ قدیم و... می‌اندیشد و در نهایت، تصمیم به بازگشت قطعی می‌گیرد.
این برنامه در تاریخ یکشنبه، ۲۹ اردیبهشت، ساعت ۱۷ برگزار می شود و پس از نمایش فیلم، خسرو سینایی و شاهین شجری کهن درباره فیلم صحبت خواهند کرد.
حضور در برنامه‌های کانون فیلم خانه سینما برای همه آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی تهران، خیابان بهار جنوبی، خیابان سمنان، شماره ۲۹، خانه سینما، مراجعه کنند. 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *