شناسه خبر: 17092 منتشر شده در مورخ: 1398/2/19 ساعت: 10:34 گروه: اجتماعی  
ناشنوایان از صدا و سیما درخواست زیرنویس فیلم ها را دارند

ناشنوایان از صدا و سیما درخواست زیرنویس فیلم ها را دارند

مسئول کارگروه ناشنوایان سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر لزوم حضور رابط ناشنوا در صدا و سیمای کشوری و استانی و درخواست ناشنوایان در این زمینه گفت: مکاتباتی با سیما داشتیم که در بخش هایی موفق شدیم و به طور مثال زیرنویس در شبکه خبر به صورت آنلاین وجود دارد.

به گزارش ایران سپید  رضا غلامی سلطان مرادی افزود: اما در برخی شبکه ها هنوز موفق نشده ایم که در خواست ناشنوایان را محقق کنیم. زیرنویس اخبار های سراسری و برخی فیلم ها و برنامه های تلویزیونی از درخواست های ناشنوایان است که امید می رود در این زمینه با صدا و سیما تفاهم نامه ای منعقد کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: مکاتباتی نیز با ادارات بهزیستی استان ها داشتیم تا با سیماهای استانی در زمینه زیرنویس و استفاده از رابط ناشنوا در سیما، تفاهم نامه داشته باشند. 
مسئول کارگروه ناشنوایان سازمان بهزیستی کشور اظهار امیدواری کرد: با پیگیری جامعه ناشنوایان در سال های آتی این اقدامات در استان ها انجام شود. 
غلامی سلطان مرادی افزود: برای احقاق حقوق ناشنوایان ، از یک سو به اعتبارات کافی و از سوی دیگر به همت همه جامعه از جمله صدا و سیما نیاز داریم. ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *