شناسه خبر: 17088 منتشر شده در مورخ: 1398/2/18 ساعت: 10:34 گروه: اجتماعی  
فرصت 10 روزه برای ارایه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

فرصت 10 روزه برای ارایه مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد که پذیرفته شدگان مرحله نخست ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی، از بیست و یکم تا سی ام اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک خود را برای بررسی ارائه کنند.

به گزارش ایران سپید  از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، داوطلبانی که در این آزمون مجاز شدند، باید برای تحویل مدارک خود به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز استان مربوطه مراجعه کرده و پس از تحویل آنها، رسید دریافت کنند. 

براساس این اطلاعیه، عدم مراجعه و تحویل مدارک در زمان تعیین شده به منزله انصراف از ادامه روند استخدام است و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
6 قطعه عکس، اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی، اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات، اصل کارت ملی و تصویر پشت و رو، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان از جمله مدارکی است که داوطلبان باید ارایه کنند.
اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولان، اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه 5 درصد، ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، برای اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه وکمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از بیست و دوم بهمن ماه 1357 شاغل هستند از جمله مدارکی که باید داوطلبان مجاز شده ارائه کنند. 
در این اطلاعیه تایید شده این مرحله برای بررسی اطلاعات خود اظهاری داوطلبان و مدارک آن‌ها بوده و داوطلبان واجد شرایط (براساس دفترچه راهنمای ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور) که مدارک آنها توسط دستگاه مربوطه تایید شد، برای شرکت در مصاحبه استخدامی معرفی می شوند. 
داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مربوطه تماس بگیرند. ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *