شناسه خبر: 16945 منتشر شده در مورخ: 1398/2/8 ساعت: 08:49 گروه: اجتماعی  
مادر سه معلول سیل‌زده از خدمات سازمان بهزیستی قدردانی کرد

مادر سه معلول سیل‌زده از خدمات سازمان بهزیستی قدردانی کرد

مادر سه معلول سیل‌زده شهرستان حمیدیه با تشکر از خدمات سازمان بهزیستی، تاکید کرد که این خانواده تاکنون تمامی خدمات از جمله ویلچر، هزینه درمان و ... را دریافت کرده‌ است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا هفته پیش فیلمی در فضای مجازی از مادر سه معلول سیل‌زده از اهالی شهرستان حمیدیه منتشر شد که در آن به بی توجهی مسئولین بهزیستی در تامین مخارج درمان، نگهداری و همچنین تقاضای مبلغ هنگفتی برای نگهداری این معلولان، اشاره شده بود.

با پیگیری مدیران ملی و استانی سازمان بهزیستی مشخص شد این خانواده ضمن اینکه در منزل شخصی خود سکونت دارند، تاکنون تمامی خدمات بهزیستی از جمله ویلچر، هزینه درمان و ... را دریافت کرده‌اند. 
پدر این خانواده در ویدئویی که در حال حاضر در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: ما سه فرزند معلول داریم که یکی از آنها مشکل اعصاب دارد و او را تحویل بهزیستی داده ایم و ما از بابت زحمات از بچه های بهزیستی حمیدیه تشکر می کنیم.
همچنین مادر این سه معلول سیل‌زده افزود: گفته قبلی من درباره درخواست پرداخت هزینه های نگهداری عزیزانم، مبلغ چهارصد هزار تومان بوده و چهل میلیون تومان اشتباه ترجمه ای بوده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *