شناسه خبر: 16923 منتشر شده در مورخ: 1398/2/4 ساعت: 11:10 گروه: فرهنگی  
چشم انداز جهانی در دوره جدید رادیو

چشم انداز جهانی در دوره جدید رادیو

دیدار صمیمی معاون صدای رسانه ملی با مدیران شبکه های خارجی و گفتگو با پژوهشگران و صاحب نظران علوم ارتباطات و رسانه از  کشورهای مختلف، نویدبخش افق چشم اندازی جهانی در دوره جدید مدیریت رادیوی رسانه ملی دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین المللی رادیو و ششمین اجلاس جهانی صدا، دکتر شاه آبادی در روز دوم جشنواره با حضور در کارگاه های آموزشی از نزدیک با مباحث علمی و عملی نوین رسانه رادیو آشنا شد.

مهمانان خارجی این جشنواره به عنوان مدرس و استاد کارگاه های آموزشی در کنار تعدادی از اساتید ایرانی، تجربیات و پژوهش های خود را به حاضران در کارگاه و علاقه مندان علوم رسانه و فعالان رادیو منتقل می کنند.
 
در این دیدار صمیمانه، مهمانان و مدرسان خارجی از کشورهای لبنان، عراق، عمان، رومانی، فنلاند‌، ایرلند، مالزی، ترکمنستان، رومانی، استرالیا، لهستان، بلژیک و نماینده ABU با هدف افزایش تعاملات رسانه ای به خصوص در موضوع رادیو با دکتر شاه آبادی معاون صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفتگو کردند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *