شناسه خبر: 1692 منتشر شده در مورخ: 1392/10/7 ساعت: 10:39 گروه: ورزشی  
ایثار قم قابلیت های بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر دارد

ایثار قم قابلیت های بالایی برای قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر دارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار را دارای قابلیت های بسیار خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر می بینم.

 سیدرضا دهناد عصر جمعه در جلسه هیئت مدیره باشگاه ایثار تصریح کرد: نتایج تیم در مراحل قبل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور را به دقت مرور کرده و در جریان عملکرد تیم هستم، امیدوارم در مرحله ای نیز که قم میزبان بازی های این فصل است همین روند خوب نتیجه گیری ادامه یابد.

وی بیان داشت: به نظرم می رسد که ایثار قابلیت های و شایستگی های بسیار زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور دارد، شما سال گذشته بسیار خوب عمل کردید و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شدید و حالا باید برای قهرمانی تلاش کنید.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم از حمایت همه جانبه هیت مدیره از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم خبر داد و بیان داشت: ما هم در این مرحله که قم میزبان بازی ها است و هم در مراحل بعدی تا پایان لیگ برتر همه گونه حمایت را از این تیم انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به اهمیت رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولین در استان قم، تصریح کرد: ما به تمام رشته های فعال در ورزش جانبازان و معلولین نگاه حمایتی داریم اما با توجه به اینکه ایثار نماد ورزش معلولین و جانبازان عزیز در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی بسکتبال با ویلچر است باید از این تیم حمایت شود تا به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یابد.

دهناد ابراز داشت: هدف ما این است که باشگاه ایثار در مرحله چهارم بهترین میزبانی را از تیم های همیاری زنجان، هیئت مرکزی و شهرداری آمل انجام بدهد و در نهایت با کسب نتایج مطلوب خود را در شرایطی که صعود به مرحله نهایی را آسان می کند، قرار بدهد.

وی از برنامه ریزی و هماهنگی با صدا و سیما مرکز قم برای پخش زنده بازی های تیم ایثار قم در مرحله چهارم مسابقات مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور خبر داد و افزود: قطعا همت و غیرتی که بازیکنان ایثار دارند این تیم را امسال یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر معرفی خواهد کرد و ما نیز منتظر جشن قهرمانی ایثار هستیم.

گفتنی است: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان بازی‌های مرحله چهارم از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گروه دوم مقدماتی روزهای 19 و 20 دی ماه به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم در سالن شهید رضائیان قم برگزار خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *