شناسه خبر: 16896 منتشر شده در مورخ: 1398/2/3 ساعت: 09:35 گروه: ورزشی  
جوانترین ورزشکار ایران در پارالمپیک ریو: ورزش زندگی‌ام را تغییر داد

جوانترین ورزشکار ایران در پارالمپیک ریو: ورزش زندگی‌ام را تغییر داد

یک مدال‌آور معلول می‌گوید: ورزش زندگی‌ام را به طور کلی تغییر داده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا احمد فتحی گنجی، اظهار کرد: بنده مادرزادی دست چپم از آرنج قطع بوده و با آن بزرگ شده‌ام. شناختی از ورزش معلولان نداشتم تا اینکه در دوره راهنمایی، معلم ورزش به من گفت که می‌توانم در پرتاب‌های دو و میدانی موفق شوم.

فتحی گنجی اضافه کرد: بعد از مدتی به ورزشگاه تختی خرم‌آباد رفتم و مصطفی بهرامی مربی تیم ملی دو و میدانی از من تست گرفت و گفت استعدادم برای این رشته خوب است.

این ورزشکار لرستانی افزود: پس از آن در دو رقابت بین‌المللی جوانان شرکت و دو مدال کسب کردم و به طور جدی ورزش را دنبال می‌کنم و در پارالمپیک ریودوژانیرو جوان‌ترین ورزشکار مرد کاروان کشورمان بودم.

وی با بیان اینکه ورزش زندگی‌ام را به طور کلی تغییر داده، ادامه داد: وقتی به سمت ورزش آمدم خیلی‌ها را دیدم که از لحاظ جسمی شرایط بدتری نسبت به من داشتند اما با عشق و علاقه ورزش می‌کردند و همین انگیزه‌ای شد که بیشتر تلاش کنم.

فتحی گنجی یادآور شد: تمرین با ورزشکاران معلول لرستانی که سابقه افتخارآفرینی در میادین مهم بین‌المللی را دارند، خیلی لذت‌بخش است و نقش دکتر بهرامی مربی لرستانی تیم ملی در این جو خیلی مؤثر است.

انتهای پیام

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *