شناسه خبر: 16746 منتشر شده در مورخ: 1398/1/19 ساعت: 10:06 گروه: اجتماعی  
اعتبار اشتغال معلولان در دامغان ۱۰۰ درصد جذب شد

اعتبار اشتغال معلولان در دامغان ۱۰۰ درصد جذب شد

رئیس اداره بهزیستی دامغان از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبار اشتغال معلولان این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۸ نفر تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر محمود زحمتکش، ضمن بیان اینکه ۱۰۰ درصد اعتبارات حوزه اشتغال معلولان در دامغان جذب و پرداخت‌شده است، ابراز داشت: اعتبار اولیه پرداخت تسهیلات در قالب اشتغال معلولان رقمی معادل ۴۰۰ میلیون تومان بوده که جذب اعتبار دیگر شهرستان‌های استان این رقم به ۵۴۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی اضافه کرد: تخصیص اعتبار اشتغال معلولان بر اساس تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۷ کل کشور است که در بخش‌های دامداری، کشاورزی و صنایع‌دستی تعریف و به متقاضیان تا سقف ۲۰ میلیون تومان و به ۲۸ نفر از معلولان دامغان پرداخت شد.

رئیس اداره بهزیستی دامغان بابیان اینکه ۲۸ نفر در این شهرستان تسهیلات مناسب را دریافت کردند، ابراز داشت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی حمایت از معلولان و مددجویان تحت پوشش در قالب ارائه تسهیلات لازم است.

وی در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت و با بهره کم و باهدف ایجاد اشتغال صورت می‌گیرد که در طول سال و طی مراحل مختلف به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: در دامغان سه هزار و ۲۳۸ نفر تحت پوشش اداره بهزیستی قرار دارند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *