شناسه خبر: 16671 منتشر شده در مورخ: 1397/12/26 ساعت: 10:41 گروه: ورزشی  
مراسم تجلیل از مدال آوران تهران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا برگزار شد + فایل صوتی

مراسم تجلیل از مدال آوران تهران در بازی های پارا آسیایی جاکارتا برگزار شد + فایل صوتی

سالن چند منظوره شهید هرندی تهران، روز چهارشنبه ۲۲ اسفند، میزبان ورزشکاران و افتخار آفرینانی بود که موفق شدند در سال جاری، در مسابقات برون مرزی و رقابت های باشگاهی و قهرمانی کشور، برای هیأت ورزش نابینایان و کم بینایان استان تهران افتخار آفرینی کنند.

به گزارش ایران سپید مراسم تجلیل از این ورزشکاران، رأس ساعت ۱۵ آغاز شد و این جشن با شکوه بیش از دو ساعت به طول انجامید.

در ابتدای مراسم پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود ملی، آهنگ ای ایران پخش شد که همه ورزشکاران با ایستادن خود به احترام ایران و همخوانی این آهنگ، جو زیبایی را در سالن حاکم کردند.

در ادامه، دکتر کاظم شمس، رئیس هیأت نابینایان استان تهران به تشریح برنامه های هیأت پرداخت. وی در این مراسم با اشاره به عدالت ورزشی گفت: یکی از مهمترین عرصه هایی که عدالت در آن به منصه ظهور می رسد، ورزش است. وی افزود: هیأت نابینایان تهران نیز با همین دیدگاه پیش خواهد رفت و سعی می کند عدالت ورزشی را در دستور کار های خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هیأت در سه فرایند پیش خواهد رفت بیان کرد: استعدادیابی، یکی از مهمترین مسائلی است که پیش از ورود به ورزش حرفه ای باید به آن توجه شود. در فرایند دوم، مسئله آموزش باید مورد توجه قرار گیرد و باید شرایطی را فراهم کنیم که ورزشکاران هیأت تحت آموزش مربیان مجرب قرار گیرند. وی با اشاره به فرایند سوم با عنوان جبران تصریح کرد: اگر ورزشکاری به خاطر مشکلاتی مثل مسائل مالی، بعد مسافت و… امکان آمدن به اینجا را ندارد، ما به سمت او برویم و زیرساخت ها و امکانات را برای او فراهم کنیم.

در همین راستا، هیأت های ملارد، ورامین، هیأت جنوب شرق و شمیران، فعالتر از گذشته پیش خواهند رفت.

رئیس هیأت ورزش نابینایان استان تهران در پایان بیان داشت: خوشبختانه هیأت تهران با کادر مجربی که دارد کار ها را پیش خواهد برد. خانم نعیم آبادی به عنوان نایب رئیس بخش بانوان، رضا دهقان به عنوان مسئول کمیته فنی رشته های مختلف و آقای مهرداد صادقی دبیر هیأت تهران از جمله نیرو هایی هستند که با همکاری آنها و سایر افرادی که شاید نامشان از قلم بیفتد، کادر مجربی را تشکیل داده اند.

در ادامه، گروه موسیقی سنتی برای حضار هنرنمایی کرد و سپس با پخش یک کلیپ از اسامی بانوان ورزشکار هیأت تهران در مسابقات پارا اسیایی جاکارتا، از آنها تجلیل شد.

در این بخش، از خانم ها فاطمه قمصری، زینب قنبری، مریم جعفرزاده عضو تیم ملی گلبال بانوان که در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا عنوان سوم را به دست آوردند و هاجر تکتاز در رشته دو و میدانی تقدیر شد.

در ادامه این مراسم، یک شاعر طنز پرداز تعدادی از اسروده های خود را اجرا کرد.

در ادامه یک خواننده موسیقی پاپ به هنرنمایی پرداخت و سپس با پخش کلیپی، از مردان ورزشکار هیأت تهران که در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا مدال های خوشرنگی را به دست آورده بودند، تجلیل شد.

در این بخش از عرفان محمدعلیزاده و حاج حسن قدیری به خاطر کسب مدال برنز در رشته شطرنج، محمد منصوری برای مدال طلا در رشته گلبال، مهدی اولاد برای کسب دو مدال طلا در رشته دو و میدانی و وحید نوری برای کسب مدال طلا در رشته جودو تقدیر شد.

در پایان مراسم نیز یک خواننده آذری چندین قطعه را به زبان آذری اجرا کرد و پس از اتمام جشن، ورزشکاران هیأت که در مسابقات باشگاهی و رقابتهای قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان و مدال شده بودند، جوایز نقدی خود را دریافت کردند.

ایاب و ذهاب دو ماه اخیر ورزشکاران تحت پوشش هیات نیز به آنها پرداخت شد.

فایل صوتی مصاحبه با رئیس هیأت نابینایان تهران را در ادامه دانلود کرده و گوش کنید.

امیر سرمدی

فایل صوتی
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *