شناسه خبر: 16597 منتشر شده در مورخ: 1397/12/20 ساعت: 12:51 گروه: فرهنگی  
پخش با کیفیت مسابقات ورزشی جزو اولویت های مرکز تولید و فنی سیما است

پخش با کیفیت مسابقات ورزشی جزو اولویت های مرکز تولید و فنی سیما است

پخش با کیفیت مسابقات ورزشی و بازی های فوتبال از اولویت های مرکز تولید و فنی سیما است و همکاران خدوم این مرکز تمام تلاش خود را برای انعکاس هر چه مطلوب تر مسابقات به کار می گیرند.

به گزارش ایران سپید به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ ابوالفضل قربانعلی مدیر واحد رپرتاژ مرکز تولید و فنی سیما، علت عدم پخش با کیفیت  HDبازی تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته 21 لیگ برتر فوتبال ایران را مربوط  مشکل فنی پیش بینی نشده واحد سیار عنوان کرد، و در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه داد.

پخش با کیفیت مسابقات ورزشی و بازی های فوتبال از اولویت های مرکز تولید و فنی سیما است و همکاران خدوم این مرکز تمام تلاش خود را برای انعکاس هر چه مطلوب تر مسابقات ورزشی و تیم های محبوب به کار می گیرند.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی قبلی بازی تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان قرار بود با کیفیت  HDروی آنتن برود اما در آخرین لحظات پیش از آغاز بازی به دلیل مشکل فنی پیش آمده واحد سیار  HDاز مدار خارج و به دلیل نبود فرصت زمانی کافی برای جابجایی با واحد سیار دیگری، به ناچار از واحد سیار SDبرای پوشش بازی استفاده شد و به همین خاطر از مخاطبان پوزش می طلبیم.
لازم به ذکر است در این هفته بازی های لیگ قهرمانان آسیا که بین تیم های استقلال ایران و العین امارات این بازی را با پوشش تصویری  HDپخش خواهد شد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *