شناسه خبر: 16562 منتشر شده در مورخ: 1397/12/19 ساعت: 08:44 گروه: اجتماعی  
۱۱۳ هزار نفر در نوبت دریافت مسکن از بهزیستی/ کمک بلاعوض ۱۰ میلیونی
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی مطرح کرد؛

۱۱۳ هزار نفر در نوبت دریافت مسکن از بهزیستی/ کمک بلاعوض ۱۰ میلیونی

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه ۱۱۳ هزار نفر برای دریافت مسکن، پشت نوبت بهزیستی قرار دارند، گفت: ۵۳ هزار واحد مسکونی در دستور ساخت قرار دارد.

به گزارش ایران سپید  محمدعلی کوزه‌گر در مراسم انعقاد تفاهمنامه مشترک بین سازمان بهزیستی و بسیج سازندگی که به منظور احداث ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های تحت پوشش و همچنین مناسب‌سازی منازل معلولان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی در راستای توانمندسازی جامعه هدف، تأمین مسکن خانواده‌های تحت پوشش است که در این خصوص دستگاه‌های مرتبط، همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این واحدها، علاوه بر کمک‌های بلاعوض، تسهیلات بانکی نیز به مددجویان اختصاص پیدا می‌کند، افزود: در این راستا از کمک خیرین نیز بهره‌مند می‌شویم.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۳ هزار نفر برای دریافت مسکن از سازمان بهزیستی، پشت نوبت هستند که ۵۳ هزار واحد مسکونی در دستور ساخت است و تاکنون نیز ۱۰۵ هزار واحد مسکونی با کمک سازمان‌ها و خیرین برای مددجویان احداث شده است.

کوزه‌گر خاطرنشان کرد: این ۵۰۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر احداث می‌شود و سازمان بهزیستی نیز ۱۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به آنها کمک می‌کند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *