شناسه خبر: 16534 منتشر شده در مورخ: 1397/12/15 ساعت: 12:26 گروه: اجتماعی  
شیرینی شب عید، به کام شهروندان تلخ نمی شود

شیرینی شب عید، به کام شهروندان تلخ نمی شود

رییس اتحادیه قنادان تهران اعلام کرد: با وجود افزایش نرخ هزینه های تولید، قیمت انواع شیرینی شب عید به دلیل کاهش توان خرید مردم، هیچ افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش ایران سپید «علی بهره مند» با اشاره به کاهش 40 درصدی سرانه مصرف شیرینی گفت: در این شرایط، برنامه ای برای افزایش قیمت شیرینی نداریم.

وی اظهار داشت: با اینکه قنادی ها اکنون با افزایش قیمت شکر، روغن، پودر کاکائو و سایر اقلام تولید مواجه هستند، اما اتحادیه قنادان به دلیل شرایط اقتصادی اعضای خود را ملزم به ثبات قیمت ها برای شب عید کرده است تا مردم بتوانند با آرامش شیرینی شب عید خود را تهیه کنند.
رئیس اتحادیه قنادان تصریح کرد: اکنون شکر به نرخ دولتی سه هزارتومان تامین شده که در اختیار اعضای اتحادیه قنادان قرار می گیرد.
وی افزود: قیمت های انواع شیرینی در واحدهای درجه یک برای هر کیلوگرم شیرینی تر 26 هزار تومان، گل محمدی (دانمارکی) 21 هزار تومان، زبان و پاپیونی 21 هزار و 500 تومان، برنجی 21 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 15 هزار تومان است.
به گفته بهره مند، نرخ شیرینی طبق نرخ مصوب اردیبهشت ماه به شرط خالص فروشی است؛ یعنی نباید وزن جعبه به بهای شیرینی اضافه شود.
وی اضافه کرد: اکنون یک هزار و 200 واحد قنادی در سراسر کشور دارای پروانه تولید هستند و دریافت پروانه برای 300 واحد دیگر در حال انجام است. ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *