شناسه خبر: 16516 منتشر شده در مورخ: 1397/12/14 ساعت: 09:26 گروه: اقتصادی  
نابینایان برای استفاده از خدمات بانکی به «امین» نیاز ندارند

نابینایان برای استفاده از خدمات بانکی به «امین» نیاز ندارند

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با هدف ارائه خدمات مالی به نابینایان، امکان ارایه خدمات بانکی ویژه معلولان، به منظور تسهیل دسترسی این قشر از جامعه به خدمات بانکی را در دستور کاری خود قرار داده است.

به گزارش ایران سپید به نقل روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف استفاده آسان از امکانات، تجهیزات و خدمات بانکی بدون نیاز به حضور همراه برای نابینایان به راه اندازی سامانه های ارائه خدمت و سرویس‌دهی به مشتریان نابینا اقدام کرده است. با بهره برداری از این سامانه ها و تاکید مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی، استفاده نابینایان از خدمات بانکی بدون نیاز به حضور افراد «امین» در برخی از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران فراهم شده است.

در این راستا، نابینایان محترم دراستفاده از تمامی خدمات بانکی (به جز خدمات حساب جاری) با هیچ گونه محدودیتی مواجه نبوده و ملزم به همراه داشتن شخص دیگری نمی باشند.

همچنین، با اعلام مدیر کل نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی در خصوص استفاده از خدمات حساب جاری، در صورتی که رسما مسئولیت های ناشی از صدور چک را بپذیرند نیازی به معرفی وکیل ندارند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *