شناسه خبر: 16456 منتشر شده در مورخ: 1397/12/8 ساعت: 10:24 گروه: اجتماعی  
فعالیت 23 هزار نیروی انسانی برای اداره آموزش و پرورش استثنایی کشور
معاون وزیر آموزش و پرورش

فعالیت 23 هزار نیروی انسانی برای اداره آموزش و پرورش استثنایی کشور

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در اولین جشن گلریزان مدارس با نیازهای ویژه استان آذربایجان شرقی گفت: 23 هزار نیروی انسانی ما در یک هزار و 564 مدرسه استثنایی کشور فعالیت می کنند که از بین آنها 190 مدرسه را خیرین احداث کرده اند.

به گزارش ایران سپید به نقل از آموزش و پرورش استثنایی مجید قدمی در اولین جشن گلریزان مدارس با نیازهای ویژه استان در تالار معلم تبریز گفت: « یک هزار و 564 مدرسه استثنایی کشور با 23 هزار نیروی انسانی اداره می شود که 190 مدرسه را خیرین احداث کرده اند. »

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور بودجه اختصاصی برای اداره مدارس استثنایی را یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد و تاکید داشت: « معلولیت محدودیت نیست و بایستی همه در حد توان به معلولین کمک کنیم. »

وی از ارائه خدمات جامع یکپارچه به دانش اموزان معلول سخن گفت و یادآور شد: « برخی زمان بندی ها برای درمان باید صورت گیرد بعنوان مثال کاشت حلزون در زیر 6 سال جواب می دهد و چنین مواردی باید در نظر گرفته شود. »

وی افزود: « بر اساس تحقیقات صورت گرفته در محیط غنی برای کودکان زیر 6 سال امکان افزایش 10 الی 15 درصدی ضریب هوشی وجود دارد. »

 

قدمی تعلیم و تربیت را زنده کردن عنوان کرد و از قبولی بیش از 300 دانش آموز استثنایی بدون اعمال سهمیه در دانشگاه های برتر ایران خبر داد. »

معاون وزیر در پایان گفت: « دنیا ایستگاه بوده و آنچه باقی می ماند کارهای خیر است که در عرض زندگی انجام داده ایم نه در طول آن و خیرین کسانی هستند که عرض عمر بیشتری دارند.»

اولین جشن گلریزان مدارس با نیازهای ویژه استان آذربایجان شرقی صبح امروز 7 اسفند ماهبا حضور معاون وزیر و رئیس سازمان استثنایی کشور در تالار معلم تبریز برگزار شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *