شناسه خبر: 16430 منتشر شده در مورخ: 1397/12/6 ساعت: 13:13 گروه: اجتماعی  
سامانه ای برای شفافیت عملکرد بهزیستی

سامانه ای برای شفافیت عملکرد بهزیستی

رییس بهزیستی کل کشور از راه اندازی سامانه شفاف سازی بهزیستی خبر داد و گفت:شفاف سازی تفکر حاکم در سازمان بهزیستی است که با رویکردهای اجتماعی، توانبخشی و پیشگیرانه در ارتباط است.

به گزارش ایران سپید وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی در گفتگو با ایران سپید از اقدامات انجام شده در خصوص سامانه  شفاف سازی بهزیستی گفت:  این سازمان در جهت افزایش اعتماد عمومی و بالارفتن سرمایه اجتماعی اقدام به راه اندازی سامانه شفافیت خود نموده است. " شفاف سازی" تفکر حاکم در سازمان بهزیستی است که با رویکردهای اجتماعی، توانبخشی و پیشگیرانه در ارتباط است. 

 قبادی دانا با اشاره به بانک اطلاعاتی این سازمان بیان کرد: «برای اولین بار بانک اطلاعات قراردادها، نزدیک به 15000 تفاهم نامه و قرارداد سازمان بهزیستی جمع آوری شد که از طریق این سامانه به مرور منتشر میگردد. این سامانه در نسخه 1 خود در شش فصل اقدام به انتشار اطلاعات کرده است که عمده اعتبارات سازمان در قالب قراردادها و تفاهم نامه ها از طریق ادارات کل استانی انجام میگیرد. »

رییس سازمان بهزیستی کل کشور افزود:« از آنجا که ارایه گزارش مشارکت های جمع آوری شده بهزیستی وظیفه این سازمان است در قدم اول همه مشارکتهای جلب شده در سازمان به شکل آنلاین منتشر میگردد به شکلی که اگر خیری به یکی از ادارات سازمان مراجعه کرده و مشارکت نقدی و غیرنقدی خود را ارائه کند به شکل آنلاین این جلب مشارکت از طریق این سامانه با حفظ حریم شخصی افراد منتشر میشود .»

وی با اشاره به دیگر بخش های این سامانه گفت: « همه اطلاعات مراکز ارائه دهنده خدمات تحت نظارت بهزیستی شامل اطلاعات موقعیت جغرافیایی مرکز روی نقشه، اعضای هیات مدیره، پرسنل، مجوزها، قراردادها و عکس های این مراکز از طریق این سامانه منتشر می شود در حال حاضر اطلاعات 40000 مرکز ارایه خدمت تحت نظارت بهزیستی شامل مراکز دولتی و غیر دولتی، حدود 000/24مجوز و نزدیک به 71000 افراد شاغل در این مراکز دراین سامانه قرار دارد و این بخش به شکل روزانه تکمیل و منتشر می گردد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *