شناسه خبر: 1641 منتشر شده در مورخ: 1392/10/3 ساعت: 10:42 گروه: حوادث  
نقشه شوم زوج جوان برای رانندگان تاکسی

نقشه شوم زوج جوان برای رانندگان تاکسی

رییس کلانتری 157 مسعودیه از دستگیری زوجی خبر داد که با همکاری یکدیگر و در قالب مسافر دربستی، از رانندگان تاکسی اخاذی می‌کردند.

سرگرد ابوالقاسم قاسم پور، در تشریح جزئیات خبر دستگیری زوج سارق، گفت: چندی پیش بنا به مراجعه حضوری چند تن از شهروندان تهرانی به کلانتری 157 مسعودیه، پرونده ای تحت عنوان زورگیری از رانندگان تحت عنوان مامور پلیس آگاهی پیش روی ماموران این کلانتری گشوده شد.

وی با بیان اینکه شهروندان با مراجعه به کلانتری عنوان کردند که زن جوانی تحت پوشش مسافر دربستی سوار خودروی آنها شده است و پس از طی مسافتی، مردی با ورود به خودرو، خود را مامور پلیس آگاهی معرفی کرده و از آنها زورگیری می کردند، گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه یک مورد درگیری و نزاع در شهرک مسعودیه به ماموران اعلام شد و با حضورماموران پلیس در محل حادثه، جوانی به آنها مراجعه و در حالی که یک زن و مرد جوان را که توسط تعدادی از شهروندان دستگیر شده بود را نشان می داد؛ پرده از راز سرقت ها برداشت.

رییس کلانتری 157 مسعودیه با بیان اینکه این جوان به ماموران گفت که دقایقی پیش زن جوانی را به عنوان مسافر دربستی سوار خودرو کرده ام، گفت: این جوان اعلام داشت که این زن به قصد عزیمت به خیابان 15 متری دوم افسریه سوار خودرو شده بود که هنوز چند ثانیه ای از حرکت ما نگذشته بود که مرد جوانی در عقب خودرو را باز و در حالی که یک دستگاه بی سیم در دست داشت، در داخل خودروی این جوان نشسته و خود را مامور پلیس آگاهی معرفی می کند.

قاسم پور افزود: این جوان در اظهارات خود عنوان کرد که مامور پلیس آگاهی از او در مورد نسبتش با زن مسافر پرسیده و هنگامی که عنوان داشته است که او را به عنوان مسافر دربستی سوار کرده، این مامور تقلبی عنوان می کند که مبلغ 200 هزار تومان به این مامور بپردازید تا شما را به جرم داشتن رابطه نامشروع، به مقر پلیس انتقال ندهم که در همین راستا زن جوان نیز که در تحقیقات مشخص شد، همدست این مرد است اقدام به اخذ گوشی راننده کرده و هر دو متواری می شوند، اما با فریاد راننده، اهالی و کسبه محل، این دو سارق را دستگیر می کنند.

رییس کلانتری 157 مسعودیه گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *