شناسه خبر: 16388 منتشر شده در مورخ: 1397/12/4 ساعت: 12:53 گروه: اجتماعی  
مناسب‌ سازی ۴۴ بوستان در تهران/در هر منطقه یک معبر مناسب سازی می شود

مناسب‌ سازی ۴۴ بوستان در تهران/در هر منطقه یک معبر مناسب سازی می شود

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: تاکنون 44 بوستان مناسب‌سازی شده و تا پایان اسفند یک معبر در هر منطقه مناسب‌سازی خواهد شد و قرار است گزارش را به ما ارائه کنند.

به گزارش ایران سپید  سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

شهروندان عنوان کردند«معابر عمومی جهت ورود کالسکه و همینطور ویلچر در شهر تهران مناسب نیستند در بسیاری از پل های پارکینگی رانندگان خودروی خود را روی پل و البته در پیاده رو پارک کرده و عبور و مرور حتی برای عابرین پیاده هم مشکل می شودشهرداری بسیاری از پیاده رو هارا برای عدم ورود موتورسیکلت میله گذاری کرده است و فکری برای کالسکه و ویلچر نکرده است برای بسیاری از جوبها در امتداد پیاده رو به خیابان پل در نظر گرفته نشده است و ..»

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در این باره به خبرنگار فارس، گفت: نوعمعبرسازی در تهران متناسب با تردد شهروندان نیست. حتی آدم‌های سالم هم به سختی تردد می‌کنند و در برخی از معابر باید برای عبور و مرور به وسط خیابان بیایند. 

وی با بیان اینکه این شهر برای همه ساخته نشده است، گفت: این شهر برای مرد بالغ، سالم و جوان ساخته شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تأکید بر این موضوع که تلاش می‌کنیم این شهر را مناسب‌سازی کنیم، گفت: این به این معنا نیست که فقط معلولین بتوانند در شهر عبور و مرور کنند بلکه باید همه مردم بتوانند از شهر استفاده کنند.

نژادبهرام ادامه داد: بعد از دو سال تعطیلی ستاد مناسب‌سازی،این ستاد را فعال و 4 جلسه برگزار شد و تمام دستگاه‌ها در آن عضو هستند و بنده هم به عنوان عضو شورای شهر در این جلسات شرکت می‌کنم.

وی افزود: تاکنون 44 بوستان مناسب‌سازی شده و تا پایان اسفند یک معبر در هر منطقه مناسب‌سازی خواهد شد و قرار است گزارش را به ما ارائه کنند.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران  در خصوص بودجه در نظر گرفته شده برای مناسب‌سازی معابر، گفت: عدد کمتر از سال قبل است و دقیقاً رقم را نمی‌دانم./ فارس

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *