شناسه خبر: 16355 منتشر شده در مورخ: 1397/11/30 ساعت: 12:59 گروه: اجتماعی  
افزایش ۳ برابری بودجه مددجویان بهزیستی

افزایش ۳ برابری بودجه مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی گفت: بودجه اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی به ۱۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته و سه برابر شده است.

به گزارش ایران سپید وحید قبادی دانا در خصوص بودجه آسیب‌های اجتماعی در سال ۹۸ اظهار کرد: در زمینه بودجه برای کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه سال آینده بهزیستی، گشایش‌های خوبی رخ داده که امیدواریم پس از تصویب در صحن مجلس، بتوانیم در این خصوص اقدام کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در مورد مسکن خانواده‌های دارای دو معلول نیز قرار شده ۱۰ درصد از سود تراکنش‌های بانک مسکن به این امر اختصاص پیدا کند.

رئیس سازمان بهزیستی تأکید کرد: تخصیص این موضوع می‌تواند در مورد مسکن خانواده‌های دارای دو معلول، اتفاق خوبی باشد و در سال ۹۸ بخش زیادی از مشکل این افراد برطرف می‌شود.

قبادی‌دانا به سه برابر شدن تسهیلات اشتغال مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: افزایش سه برابری اعتبار اشتغال مددجویان، از دیگر اتفاقات خوب بودجه ۹۸ بوده به طوری که از ۵۰۰ میلیارد تومان به ۱۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی افزود: این اعتبار می‌تواند در مورد تخصیص وام و همچنین ایجاد شغل برای مددجویان کارگشا باشد.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان‌ کرد: در کارگروه اشتغال که به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور معاونت اشتغال، مدیرعامل بانک‌های رفاه، توسعه تعاون، صندوق امید، بیمه روستاییان و عشایر تشکیل شده، قرار است اقداماتی در جهت بهتر شدن شرایط اشتغال مددجویان انجام شود./ مهر

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *