شناسه خبر: 1623 منتشر شده در مورخ: 1392/10/1 ساعت: 15:17 گروه: اجتماعی  
صدور 11 هزار و 500 پلاک ویژه خودروی معلولان

صدور 11 هزار و 500 پلاک ویژه خودروی معلولان

مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی از صدور 11 هزار و 562 پلاک ویژه خودروی معلولان در سال جاری خبر داد و گفت: تعداد پلاک خودروهای معلولان از افزایش 18 درصدی نسبت به سال گذشته برخودار شده است.

کیوان دواتگران در مورد پرداخت کمک هزینه شهریه به دانشجویان معلول نیازمند، گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده تا پایان سال جاری 2 هزار و 261 نفر خدمات کمک هزینه شهریه دریافت می کنند. وی تأکید کرد: در سال جاری یک هزار نفر از دانشجویان معلول دانشگاههای دولتی کمک هزینه تشویقی دریافت می کنند این در حالی است که سال گذشته این تعداد فقط 800 نفر بوده است. وی با اشاره به این که سال گذشته 4 هزار و 306 دانش آموز معلول نیازمند کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند، گفت: در سال جاری تعداد این دانش آموزان به 8 هزار و 333 نفر می رسد. مدیرکل توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی در مورد مناسب سازی منزل و خودروی معلولان نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی و اقدامات انجام شده منزل 2 هزار و 547 نفر از معلولان مناسب سازی و همچنین خودروی 464 نفر از آنان نیز برای استفاده این افراد مناسب سازی شده است. وی تصریح کرد: کمک هزینه سوخت در سال 91 طی دو دوره سه ماهه به معلولان پرداخت شده است به طوری که 45 هزار و 833 معلول از این کمک هزینه برخوردار شده اند و در مجموع 2 میلیارد و 749 میلیون و 980 هزار تومان برای پرداخت کمک هزینه سوخت خودرو اختصاص داده شده است. دواتگران در خصوص پلاک ویژه خودروی معلولان نیز گفت: این پلاک به معلولان دارای معلولیت شدید و خیلی شدید اختصاص یافته است. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *