شناسه خبر: 16175 منتشر شده در مورخ: 1397/11/15 ساعت: 08:55 گروه: اجتماعی  
۴۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان استان اصفهان واگذار شده است

۴۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان استان اصفهان واگذار شده است

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان از واگذاری ۴۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایران سپید مرضیه فرشاد صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه ۴۱ واحدی مسکن ویژه معلولان کاشانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر اظهار داشت: با وجود شرایط خاص سازمان بهزیستی کشور مسئولان این مجموعه به ویژه ریاست این سازمان اهتمام ویژه‌ای در راستای رفع نیازهای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی داشتند و بهره برداری از این پروژه در کاشان نیز گواه این مطلب است.

وی افزود: اقداماتی در مورد ساخت، خرید و واگذاری قریب به هفت هزار و ۵۰ واحد مسکونی توسط سازمان بهزیستی انجام شده که نزدیک به چهار هزار و ۷۰۰ واحد آن به مددجویان واگذار شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه قریب به ۳۲ میلیارد تومان از مجموع اعتبارات ابلاغی و حساب مشارکت سازمان به ساختمان‌ها تخصیص داده شده است، ابراز داشت: مابقی اعتبارات نیز که شاید ۹ برابر رقم اعلامی باشد در قالب تسهیلات، کمک خیران و آورده جزئی مددجویان تامین شده است و بر همین اساس بقیه واحدهای مسکونی نیز در مرحله دریافت تسهیلات و یا تامین منابع خیرین هستند و در تلاش هستیم تا در اولین فرصت تکمیل و به مددجویان واگذار شود.

وی ضمن اشاره به حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور در کاشان به جهت بهره برداری از پروژه مسکن ویژه معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی گفت: خوشبختانه همه جوانب عمرانی ویژه معلولان بهزیستی در ساخت این پروژه درنظر گرفته شده است و امیدواریم تا با ارائه خدمات شایسته تر هر چه بیشتر از مددجویان حمایت کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *