شناسه خبر: 16162 منتشر شده در مورخ: 1397/11/14 ساعت: 09:23 گروه: اجتماعی  
افتتاح مدرسه استثنایی خلیج فارس در چابهار توسط دکتر قدمی

افتتاح مدرسه استثنایی خلیج فارس در چابهار توسط دکتر قدمی

مدرسه ۴ کلاسه استثنایی خلیج فارس به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان در شهرستان چابهار با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایران سپید  دکتر مجید قدمی در این مراسم ضمن اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، موفقیت ها و پیشرفت های امروز را مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدا دانست و افزود : به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ،تعداد مدارس استثنایی در کشور عزیزمان از ۱۶۲ مدرسه به هزارو  ۵۶۴ مدرسه رسیده است.

وی به آموزش مهارت های مختلف در مدارس استثنایی اشاره کرد و گفت : آموزش ها در این مدارس باید به گونه ای باشد که دانش آموزان بتوانند پس از فارغ التحصیل  ،محصولاتی قابل عرضه تولید نموده و حتی ایجاد کارآفرینی نمایند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش مدارس استثنایی کشور تصریح کرد : نزدیک بودن ارتباطات و تعاملات اولیاء با مدرسه،یقینا می تواند باعث استمرار آموزش بهتر،استقلال بیشتر دانش آموز و تسریع و تکمیل فرایند یادگیری شود.

دکتر قدمی معلم بودن را موهبتی الهی دانست و افزود: معلمان و مربیان مدارس استثنایی در کنار علاقه و عشقی که به فعالیت خود دارند،باید مهارت های لازم را نیز فراگیرند.

وی تصریح کرد :حضور معلمان در کارگاههای آموزشی باعث ارتقاء سطح علمی آنها و افزایش بهره وری می گردد.

معاون وزیر، آموزش و پرورش را نهادی انسان ساز خواند و خوب عمل کردن و اثربخش بودن در این سازمان را از وظایف مسئولین و معلمان دانست.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *