شناسه خبر: 16149 منتشر شده در مورخ: 1397/11/13 ساعت: 12:55 گروه: اجتماعی  
اردوی جهادی دانشجویان در منزل معلولان ضایعه نخاعی برگزار می شود
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

اردوی جهادی دانشجویان در منزل معلولان ضایعه نخاعی برگزار می شود

اردوی جهادی دانشجویان علوم بهزیستی و توانبخشی با اعزام تیم های سیار ویزیت در منزل معلولان ضایعه نخاعی برگزار می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، شورای فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با تشکیل جلسه، برنامه های پیش بینی شده دانشگاه در دهه فجر انقلاب اسلامی را به تصویب رساند.

اعضای شورا در این نشست، پیشنهادهای واصله در خصوص برگزاری چهلمین سالگرد بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران و برنامه های تشکل های دانشجویی، کانون ها را به تبادل نظر گذاشتند و موارد مطروحه پس از همفکری به تصویب رسید.

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه توسط انجمن اسلامی با مشارکت بسیج دانشجویی، اعزام تیم های سیار ویزیت در منزل معلولان ضایعه نخاعی در قالب اردوی جهادی توسط دانشجویان، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، اعزام ۳۰ زوج دانشگاه به اردوی کشوری مشهد مقدس از طرف ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه و برگزاری کافه اندیشه از جمله مصوبات این شورا بود.

همچنین، شورای فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی با پخش مستند «هنر و زنان» و برگزاری «شب شعر دانشجویی» توسط انجمن اسلامی دانشجویان، اولویت دادن سلامت کارکنان و دانشجویان خانم با برگزاری «برنامه غربالگری سلامت» با مشارکت معاونت فرهنگی دانشجویی، امور زنان و بسیج جامعه پزشکی موافقت کرد./ مهر

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *