شناسه خبر: 16110 منتشر شده در مورخ: 1397/11/11 ساعت: 09:33 گروه: اجتماعی  
افتتاح پودمان آموزشی آشنایی با حقوق معلولان

افتتاح پودمان آموزشی آشنایی با حقوق معلولان

مراسم افتتاحیه پودمان آموزشی آشنایی با حقوق افراد دارای معلولیت در سیستم دادرسی با مشارکت سازمان بهزیستی، اداره کل امور بین‌الملل قوه قضاییه و مرکز آموزش معاونت منابع انسانی قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، سرفصل‌های آموزشی این دوره به این شرح است: ضرورت توجه به حقوق افراد با نیازهای ویژه، بررسی مواد کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت، بررسی چند نمونه عملی و نمایش فیلم، مناسب‌سازی غیرفیزیکی و قوانین، طرح چند نمونه پرونده‌های قضائی معلولان، بررسی رویه‌های عملی در سیستم قضائی، تحلیل رویه قضائی، تعامل روانشناختی با PTSD و طرح چند نمونه پرونده، تعامل روانشناختی با معلولان ذهنی، روحی و حسی، شبیه‌سازی جلسه دادگاه برای رسیدگی به جرم یک ناشنوا و تعامل روانشناختی با معلولان جسمی و حرکتی.

در این پودمان آموزشی با بررسی چند نمونه عملی و نمایش فیلم و طرح چند نمونه پرونده به طرح سوالات، گفتگوی جمعی شرکت‌کنندگان و طرح نظر تخصصی قضات و ارائه ابتکارات پرداخته شد.
این پودمان زیر نظر اساتیدی چون جناب آقای انصاری، دکتر نحوی‌نژاد، معینی، طهماسبی، فاطمی‌نژاد، علیپور، کاظمی، خواجه حسینی و قمیشی تشکیل می‌ شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *