شناسه خبر: 16078 منتشر شده در مورخ: 1397/11/8 ساعت: 14:31 گروه: اجتماعی  
هدیه رئیس سازمان بهزیستی کشور به دختر بهزیستی کشور

هدیه رئیس سازمان بهزیستی کشور به دختر بهزیستی کشور

رئیس سازمان بهزیستی کشور پس از بازدید از گالری آثار فاطمه حمامی (هنرمند معلول) از سفر کربلای فاطمه به همراه پدر و مادرش به کربلا خبر داد.

به گزارش ایران سپید  وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با حضور در گالری هنر واقع در میدان تجریش، خیابان دزاشیب از نخستین گالری آثار فاطمه حمامی از هنرمندان معلول بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معلولان دارای توانمندی‌های بسیاری هستند و باید از این ظرفیت و پتانسیل استفاده کرد.

قبادی دانا همچنین درباره آثار هنری فاطمه حمامی بیان کرد: نقاشی‌های وی قابل قیمت گذاری نیست ضمن اینکه سازمان بهزیستی در دوره جدی تلاش خواهد کرد تا فرصت تازه‌ای را برای حضور معلولان در عرصه‌های مختلف فراهم کند.

 قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور پس از بازدید از نمایشگاه، دستور خرید 20 اثر از آثار فاطمه حمامی را صادر کرد، ضمن اینکه قرار شد فاطمه به همراه مادر و پدرش به کربلا مشرف بشوند علاوه بر اینکه رئیس سازمان بهزیستی کشور قول داد که پیگیری فرایند درمان فاطمه حمامی معلول هنرمند هم باشد.

گلایه از عدم حضور مدیران در نمایشگاه هنرمند معلولبرگزاری نمایشگاه آثار هنری «فاطمه حمامی» معلول هنرمند

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *