شناسه خبر: 16020 منتشر شده در مورخ: 1397/11/3 ساعت: 12:54 گروه: فرهنگی  
جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

جدول اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

جزییات اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد و گروه‌های موسیقی با تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش ایران سپید به نقل از جزییات اجراهای سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اعلام شد و گروه‌های موسیقی با تفکیک سبک در هشت سالن تهران روی صحنه خواهند رفت.

تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای نیاوران و برج میلاد در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان هنرمندان موسیقی خواهند بود. برج آزادی، ایوان شمس و سالن سوره حوزه هنری نیز دیگر سالن‌هایجشنواره امسال هستند که در یک سانس، در ساعت ۱۹، هنرمندان و علاقمندان به موسیقی را میزبانی می‌کنند.
هم چنین بلیت فروشی تمامی ‌اجراهای جشنواره موسیقی از فردا ۴ بهمن ساعت ۱۲ ظهر آغاز می‌شود. علاقمندان می‌توانند از طریق دو سایت فروش بلیت به نشانی اینترنتیiranconcert.com و  .ir 3670بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.
امسال در مجموع، هنرمندان حوزه موسیقی ۸۵ اجرا در سی و چهارمین جشنواره موسیقی خواهند داشت. همچنین ۲۰ فیلم مستند حوزه موسیقی در خانه سینما به نمایش در می‌آید.
از دیگر برنامه‌های امسال جشنواره موسیقی فجر، برگزاری نشست‌های تخصصی چهل سالگی انقلاب است که از طریق رادیو گفتگو از ساعت ۲۰ تا ۲۱ پخش خواهد شد. اخبار تکمیلی درباره برنامه ایننشست‌ها به زودی اعلام می‌شود.
جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ادامه دارد. همچنین اختتامیه جشنواره ۳۰ بهمن در تالار وحدت برگزار می‌شود.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *