شناسه خبر: 16009 منتشر شده در مورخ: 1397/11/5 ساعت: 11:44 گروه: اجتماعی  
خدمت در بهزیستی جهاد فی سبیل الله است

خدمت در بهزیستی جهاد فی سبیل الله است

آیت الله العظمی مکارم شیراز در دیدار «وحید قبادی دانا» معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور با ایشان گفت: خدمت در بهزیستی جهاد فی سبیل الله و واجب کفایی است.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در این دیدار از خدمات ارزشمند ریاست سازمان بهزیستی کشور در راستای حمایت از ایتام و نیازمندان تقدیر کرد و گفت: دولت در شرایط فعلی نمی تواند پاسخگوی همه نیازها باشد، لذا باید مردم به میدان بیایند و در انجام کارهای خیر مشارکت کنند.

وی بعد از شنیدن گزارش فعالیت های انجام شده در سازمان بهزیستی کشور، افزود: یکی از مشکل های جامعه ما این است که فعالیت ها و برنامه های انجام شده توسط دستگاه های مختلف در کشور به خوبی خبر رسانی و اطلاع رسانی نمی شود و مردم به خوبی در جریان این فعالیت ها قرار نمی گیرند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی حمایت از اقشار تحت پوشش سازمان بهزیستی را وظیفه همگانی دانست و افزود: کارهای عمومی تنها با کمک عمومی امکان پذیر است.

وی خواستار رفع موازی کاری بین کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور شد و تصریح کرد: لازم است هر کدام از این نهادها قلمرو خود را از دیگری جدا کند، تا مردم بدانند که در هر موضوعی باید به کجا مراجعه کنند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان رسیدگی به امور فرهنگی و دینی افراد تحت پوشش بهزیستی را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: به همان نسبتی که به معیشت و خورد و خوراک و پوشاک افراد تحت تکفل این سازمان رسیدگی می شود به مسائل دینی و معنوی آنان نیز رسیدگی شود.

گفتنی است؛ در حاشیه سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و هیآت همراه به استان قم از موزه امام علی (ع) وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیستانی و بخش آثار فاخر معلولان در این موزه بازدید کردند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *