شناسه خبر: 15855 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 ساعت: 10:02 گروه: اجتماعی  
تامین اعتبار تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم بهزیستی

تامین اعتبار تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم بهزیستی

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: با مصوبه هیئت امناء دانشگاه اعتبارات لازم برای به روزرسانی امکانات IT و توسعه تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشگاه تامین می شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر امیرمسعود عرب در پاسخ به نیازهای مطرح شده جمعی از دانشجویان دانشگاه گفت: خوشبختانه با توجه خاص هیات امناء دانشگاه و تامین اعتبار لازم، امکانات IT در دانشگاه و خوابگاه ها به روز شده و بخش اعظم نیاز دانشجویان به اینترنت پرسرعت رفع می شود، ضمن آنکه حجم استفاده از آن تغییر نخواهد کرد.

وی در پاسخ به نیاز نرم افزاری دانشجویان پرستاری گفت: هم اکنون تقریبا نرم افزارهای اصلی در دسترس دانشجویان قرار دارد اما برای افزایش نرم افزارهای تخصصی، حتما نسبت به بررسی و تامین نرم افزارهای جدید اقدام خواهد شد.

عرب، کمبود فضای فیزیکی را مشکل دیگر گروه های آموزشی نیز دانست و افزود: هرچند که کلا با کمبود فضای فیزیکی در دانشگاه روبه رو هستیم، اما بررسی می کنیم تا در صورت امکان، نسبت به رفع این مشکل برای گروه پرستاری اقدام شود.

وی در عین حال به اقدامات انجام شده در بازسازی کلاس ها، خوابگاه ها و کتابخانه دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: با بازسازی و تجهیز کتابخانه و همچنین بازسازی کلاس های درس و خوابگاه ها تلاش داریم تا محیط مناسبی را برای امور آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشجویان فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی از نشست های مشترک با گروه های مختلف دانشجویی طی ماه های اخیر خبر داد و بر همفکری تمامی دانشجویان با مسئولان دانشگاه در راستای رفع نیازها تاکید کرد.

عرب افزود: امیدوارم زمانی برسد که مسئولان دانشگاه نیز از انتظارات خودشان از دانشجویان بگویند چرا که معتقدیم دانشجویان پتانسیلی دارند که باید دانشگاه از آن استفاده کند.

وی ادامه داد: می توانیم از توانایی علمی و مهارت های دانشجویان دکتری در آموزش دانشجویان مقطع کارشناسی استفاده کنیم و یا در فعالیت های کمیته تحقیقات دانشجویی از پتانسیل دانشجویان تحصیلات تکمیلی بهره ببریم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *