شناسه خبر: 158 منتشر شده در مورخ: 1392/7/29 ساعت: 10:10 گروه: حوادث  
فرار دختر جسور از دام شیطانی بازیگر دروغین

فرار دختر جسور از دام شیطانی بازیگر دروغین

پسر شیطان صفت در نقش کارگردان و بازیگر به اغفال دختران ساده‌لوح می‌پرداخت.فرار دختری جسور از دام پسر تبهکار کافی بود تا راز اقدامات شیطانی وی فاش شود.

اوایل مهرماه سال جاری دختر جوانی با چهره‌ای آشفته و نگران به پلیس فتای استان البرز مراجعه کرد و گفت: تحت اخاذی پسر جوانی که خودش را کارگردان و بازیگر معرفی می‌کرد قرار گرفته است.
سارا 25 ساله افزود: دو ماه پیش در فیس‌بوک با این پسر دروغگو آشنا شدم. وقتی با پیشنهاد دوستی‌اش روبه‌رو شدم چــــون بازیگر بود، پذیرفتم و بــــرای آشنایی بیشتر با هم چند بار ملاقات کردیم تا این‌که در آخرین قرار که در باغ‌های اطراف کرج صورت گرفت در حالی که از من عکس می‌گرفت می‌خواست با من رابطه داشته باشد که پا به فرار گذاشتم و وی کیف و گوشی‌ام را که جا گذاشته بودم، دزدید و در تماس‌هایش خواست به وی پول میلیونی بدهم.
سرهنگ یزدان نیکنام به شوک گفت: با این ادعاها تیم ویژه‌ای در پلیس فتا تشکیل شد و دستگیری جوان فریبکار در دستور کار قرار گرفت و همه ایمیل‌های ارسالی‌اش که در سیستم سارا وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت و ماموران با ردیابی مخفیگاه جوان تبهکار دست به عملیات غافلگیرانه زدند.
محسن 27 ساله به دام افتاد و در بازجویی‌ها به هفت شکار مشابه و مزاحمت اعتراف کرد و کارآگاهان دیدند که وی یکی از سابقه‌داران در این زمینه بوده است و کارگردان و بازیگر نیست.
محسن در بازجویی‌ها گفت: به دروغ می‌گفتم کارگردان و بازیگر هستم و با اغفال دختران جوان آن‌ها را به خلوتگاه کشانده و دست به اخاذی میلیونی می‌زدم و دختران چون تحت سلطه‌ام بودند چاره‌ای جز تسلیم نداشتند.سرهنگ نیکنام افزود: بسیاری از هویت‌های اعلام شده در فضای مجازی کاملاً دروغین است و کـــاربران نباید به ‌راحتی مورد اغفال قرار بگیرند.
وی افزایش رو به رشد پرونده‌های اغفال دختران در فضای مجازی را یک زنگ خطر دانست و گفت: متاسفانه سطح آگاهی‌ها در این زمینه بسیار پایین است و باید با افزایش آموزش‌ها، جوانان را از طعمه قرار گرفتن کلاهبرداران در عرصه فضای مجازی دور نگه‌داریم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *