شناسه خبر: 15771 منتشر شده در مورخ: 1397/10/18 ساعت: 09:37 گروه: اجتماعی  
مستمری بگیری ۹ هزار نفر از زنان سرپرست خانوار و معلولان در استان سمنان

مستمری بگیری ۹ هزار نفر از زنان سرپرست خانوار و معلولان در استان سمنان

مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: در حوزه زنان سرپرست خانوار و معلولان حدود ۹ هزار نفر مستمری‌بگیر در استان سمنان وجود دارد.

به گزارش ایران سپید علیرضا ایزد پور مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت : سازمان بهزیستی ۱۵۰ نوع فعالیت را به هم استانی‌ها ارائه می‌دهد که در حوزه کمپ‌های ترک اعتیاد سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ نفر که در حوزه اعتیاد دچار آسیب‌های اجتماعی شدند از خدمات درمانی بهزیستی استان سمنان استفاده کردند.

وی افزود : در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برنامه‌های گسترده‌ای صورت گرفت ازجمله۸۲ تیم در ۵۸ محیط شهری و روستایی، ۱۶ محیط آموزشی و ۳۸ محیط نظامی مهارت‌های زندگی را آموزش دادند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: یکی از اتفاقات خوب در حوزه بهزیستی اجباری شدن غربال‌گری ژنتیک است،که اجباری شدن این طرح میتواند از معلولیت‌ها پیشگیری کند.

ایزد پور با توجه به طرح غربالگری بیان کرد: سال ۹۵، ۱۷ هزار کودک برای تنبلی چشم غربال‌گری شدند که این آمار در سال ۹۶ به ۲۷ هزار نفر رسید و امسال ۳۴ هزار کودک را تحت پوشش قرار داد تا شاهد کم بینایی در استان سمنان نباشیم.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه فعالیت‌های این سازمان بسیار گسترده است، اضافه کرد: در حوزه زنان سرپرست خانوار و معلولان حدود پنج هزار نفر مستمری‌بگیر وجود داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته چهار هزار و ۷۰۰ نفر از خانوار موردحمایت واقع شدند و این آمار امسال به ۹ هزار نفر رسید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *