شناسه خبر: 15734 منتشر شده در مورخ: 1397/10/16 ساعت: 09:38 گروه: اجتماعی  
بودجه بهزیستی کاهش پیدا نکرده است

بودجه بهزیستی کاهش پیدا نکرده است

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هر چند بودجه سال 98 سازمان بهزیستی کاهش پیدا نکرده؛ اما امیدواریم با نگرش مجدد در کمیسیون تلفیق شاهد رشد بیشتر اعتبارات این حوزه حمایت کننده از اقشار ضعیف باشیم.

به گزارش ایران سپید محمد رضا بادامچی در بازدید از کانون معلولین توانا در قزوین، افزود: بودجه کمیته امداد امام خمینی(ره) درصد قابل توجهی کاهش داشته است چون این حوزه بیشتر باید با اتکا به بخش خودیاری و کمک های مردمی اداره شود. 

وی اظهار داشت: برای ارتقاء رفاه حال معلولان کشور رایزنی های متعددی در کمیسیون های مختلف مجلس انجام می شود تا خدمات و امکانات ارایه شده به این قشر از سال آینده افزایش یابد. 
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: جامعه معلولان باید پیشنهادهای خود را در قالب لایحه بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی ( ره ) به صحن علنی مجلس ارایه دهند تا با مقبولیت بیشتری روبرو گردد و اگر با سرعت عمل بیشتری در این خصوص عمل کنند می توانیم آن را در قالب طرح به کمسیون تلفیق ارایه دهیم. 
بادامچی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس آمادگی لازم را برای ارایه خدمات بهتر به معولان دارد و می تواند خواسته های این قشر از جامعه را با پیشنهاد به دولت در لوایح بودجه اضافه کرد.
وی همچنین گفت: کمتر از 2 دهم درصد بودجه بهزیستی در بخش مولد اشتغال معلولان در سال 97 هزینه شده است و مابقی هزینه در بخش های حمایتی هزینه شده است و باید دید دولت به سمت اشتغالزایی برای معلولان پیش برود تا هزینه های دولت در خدمات حمایتی کاهش یابد 
نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: کانون معلولان توانا و کارخانه فیروز نشان دهنده قابلیت بسیار زیاد معلولان کشور در زمینه اشتغال است. 
وی گفت: اقدامات این کانون یک الگو در سطح کشور و جهان است و خوشحال هستیم که به عنوان یک عضو افتخاری در این کانون پذیرفته شویم. 
بادامچی اظهار داشت: مدیریت درست در رفع مشکلات معلولان وقتی در دست افرادی از جنس معولان قرار گیرد با موفقیت های بیشتری روبرو خواهد بود و با دقت نظر بیشتری اجرا خواهد شد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *