شناسه خبر: 15625 منتشر شده در مورخ: 1397/10/10 ساعت: 09:49 گروه: فرهنگی  
لیست فیلم‌های سودای سیمرغ لو رفت؟

لیست فیلم‌های سودای سیمرغ لو رفت؟

صبح روز گذشته، داروغه‌زاده، دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که تا پایان هفته، اسامی 22 فیلم بخش سودای سیمرغ منتشر خواهد شد اما در اتفاقی نادر، چند ساعت بعد از این اظهارنظر داروغه‌زاده، اسامی فیلم‌های منتخب سوادی سیمرغ روی سایت ویکی‌پدیا قرار گرفت.

به گزارش ایران سپید صبح روز گذشته، داروغه‌زاده، دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که تا پایان هفته، اسامی 22 فیلم بخش سودای سیمرغ منتشر خواهد شد اما در اتفاقی نادر، چند ساعت بعد از این اظهارنظر داروغه‌زاده، اسامی فیلم‌های منتخب سوادی سیمرغ روی سایت ویکی‌پدیا قرار گرفت.

 

گویا این کار توسط یکی از کاربران‌ این سایت انجام شده است. با وجود اینکه لیست منتشر شده، قطعی نیست و بعد از مدتی از صفحه جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر حذف شد ولی می‌توان پیش‌بینی کرد که بخش مهمی از این فیلم‌ها در جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر رونمایی خواهند شد. اسامی‌ای که در این لیست آمده به شرح ذیل است:

«23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی، «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام، «پیلوت» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «جاندار» به کارگردانی حسین امیری‌دوماری و پدرام پورامیری، «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی، «سال دوم دانشکده من» به کارگردانی رسول صدرعاملی، «سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی،

«طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی، «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده، «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی، «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «متری 6/5» به کارگردانی سعید روستایی، «مجبوریم» به کارگردانی رضا درمیشیان، «مرد بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان، «مسخره‌باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده، «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، «مصائب شیرین2» به کارگردانی علیرضا داودنژاد، «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی و «ناگهان درخت» به کارگردانی صفی یزدانیان.

حالا باید دید زمانی که اسامی فیلم‌ها اعلام شود آیا این اسامی در لیست جشنواره وجود دارد یا نه؟

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *