شناسه خبر: 15621 منتشر شده در مورخ: 1397/10/10 ساعت: 09:24 گروه: اجتماعی  
همکاری بین دانشگاه شیراز و بهزیستی فارس

همکاری بین دانشگاه شیراز و بهزیستی فارس

در راستای توسعه روابط دانشگاه شیراز با سازمان‌های مرتبط و گسترش ارائه خدمات اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین این دانشگاه و بهزیستی استان فارس منعقد شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی دانشگاه شیراز، در راستای توسعه روابط دانشگاه شیراز با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و گسترش ارائه خدمات اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی و اداره کل بهزیستی استان فارس منعقد شد.

این تفاهم در آیینی با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشکده و کارشناسان و مسئولان اداره کل بهزیستی، توسط بابک شمشیری، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز و سیدمرتضی موسوی، مدیرکل بهزیستی استان فارس به امضا رسید.

به گفته شمشیری، در این تفاهم‌نامه بر مواردی همچون همکاری در خصوص برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های دانش‌افزایی برای پرسنل بهزیستی توسط دانشکده، تشکیل اتاق فکر با همکاری اعضای هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی و همکاری در اجرای اولویت های پژوهشی اداره کل بهزیستی و نیز همکاری دانشکده جهت اجرای کارورزی دانشجویان تأکید شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *