شناسه خبر: 15371 منتشر شده در مورخ: 1397/9/25 ساعت: 09:22 گروه: اجتماعی  
نقاط مناسب‌سازی نشده سطح شهر ظرف یک ماه احصا شود

نقاط مناسب‌سازی نشده سطح شهر ظرف یک ماه احصا شود

استاندار زنجان گفت: نقاط مناسب‌سازی نشده سطح شهر ظرف یک ماه احصا و نسبت به مناسب سازی آنها اقدام شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر  فتح الله حقیقی در جلسه مناسب‌سازی مبلمان شهری افزود: متأسفانه  یکی از مشکلات رایج بین ما مسئولان، تعارف کردن برای حل انجام وظایف است و جلساتی که بین مسئولان برگزار می‌شود، مدام از تعداد جلسات می‌گوییم که هیچخروجی عملیاتی ندارد و جلسه هم به درد نمی‌خورد. 

استاندار زنجان با بیان اینکه در ورودی شهر زنجان واژگونی یک خودرو را نصب می‌کنند گه اصلاً خوب نیست، گفت: مواجه‌شدن مسافر با این صحنه بسیار دلگیر کننده است و فضای زنجان را بسیار بد نشان می‌دهد.

حقیقی تأکید کرد: همه مردم نیاز به  مناسب‌سازی دارند و این مناسب‌سازی فقط به معنای اصلاح موانع فیزیکی شهر نیست، بلکه مناسب‌سازی در وهله اول یعنی اینکه احساس آرامش در مردم ایجاد شود.

وی افزود: بعضی از ترافیک‌های سطح شهر به‌راحتی قابل‌حل است و نیاز به ساماندهی فوری دارد. باید کمیته‌ای متشکل از کارشناسان صاحب‌نظر تشکیل شود و مشکلاتی هم که رسانه‌ها منعکس می‌کنند موردتوجه قرار گیرد و از رسانه‌ها در این کمیته استفاده شود.

استاندار زنجان تأکید کرد:  این کمیته باید مناسب‌سازی و زیباسازی فضای فیزیکی سطح شهر را مورد بررسی قرار دهد. به‌عنوان مثال، اداراتی که اعتبار لازم برای مناسب‌سازی ندارند، یکی از معاونان به طبقه اول منتقل شوند.

حقیقی افزود: متأسفانه هنوز در سطح شهر اماکن زیادی وجود دارد که حتی برای افراد عادی مناسب‌سازی نشده و این کمیته موظف است ظرف مدت یک ماه، موارد را احصا و اولویت‌بندی کند و میز خدمت ادارات نیز باید طوری باشد که ۱۰۰  درصد کار معلولان و جانبازان را راه بیندازد.

 وی تصریح کرد: وقتی کسی وارد شهر زنجان می‌شود اولین چیزی که می‌بیند پل هوایی کنار عوارضی است و متأسفانه این پل  خیلی کثیف و ناراحت کننده است و این درحالی است که زنجان شهری تاریخی، باستانی و مذهبی است و از علمای برجسته و ثروت زیادی برخوردار است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *