شناسه خبر: 15150 منتشر شده در مورخ: 1397/9/14 ساعت: 09:16 گروه: اجتماعی  
کمک ۲ میلیاردی خیرین به معلولان سیریکی

کمک ۲ میلیاردی خیرین به معلولان سیریکی

رئیس بهزیستی شهرستان سیریک گفت: از محل اعتبارات بهزیستی و خیرین شهرستان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به معلولین و خانوادههای معلولین شهرستان سیریک پرداخت شد.

به گزارش ایران سپید علی جاودان  اظهارداشت: این اعتبارات برای تهیه پوشاک، لوازم بهداشتی ، ویلجر، عصا، تهیه جهیزیه ، حق پرستاری ، هزینه درمان ، مراقبت در منزل،سی بی آر و کمک هزینه معیشت بوده است.

وی در ادامه به دغدغه قشر معلول در شهرستان سیریک پرداخت و بیان کرد: آموزش، اشتغال و مسکن از دغدغه‌های بهزیستی برای معلولین است که باید با تلاش، همت و همکاری سایر ارگان‌ها و نهادها و اداره کل بهزیستی بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این قشر عظیم از جامعه را مرتفع سازیم.

جاودان ابراز کرد: خدمت به مستمندان و معلولان فرصتی است که برای کارکنان بهزیستی مهیا شده تا به واسطه آن موجبات شادی مددجویان خود را فراهم آورده وحداقل گوشه ای از مشکلات جامعه را مرتفع ساخته و به این وسیله رضایت پروردگار را به دست آورند.

رئیس بهزیستی شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و کاهش هزینه های معیشتی معلولان می طلبد خیرین و مسئولان شهرستان نسبت به کمک به خانوادهای معلولان نیازمند که هم ثواب و اجر دنیوی و اخروی برخوردار است مساعدت داشته باشند.

وی یادآور شد: شهرستان ۴۵ هزار نفری سیریک دارای ۱۲۰۰ نفر معلول است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *