شناسه خبر: 1502 منتشر شده در مورخ: 1392/9/25 ساعت: 11:49 گروه: ورزشی  
مسوولان بینا به ورزش نابینایان توجه ویژه داشته باشند

مسوولان بینا به ورزش نابینایان توجه ویژه داشته باشند

سرپرست فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان گفت: مسوولان بینا به ورزش نابینایان توجه ویژه داشته باشند تا شرایط لازم برای رشد ورزش این قشر فراهم شود.

محمدرضا مظلومی، یکشنبه درحاشیه مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان فارس در شیراز بیان داشت: ورزشکاران کم بینا و نابینا همواره دررقابت های بین المللی برای کشور افتخار آفرین بودند اما مسوولان آن گونه که باید به نیازهای ورزشی این افراد توجه نمی کنند.

وی ادامه داد:برای رشد ورزش نابینایان باید ابتدا شرایط جامعه را به گو نه ای فراهم کرد که افراد از نزدیک با فعالیت های ورزشی این قشرآشنا شوند و درادامه گام های موثری برای پیشرفت ورزش آنان برداشته شود.

سرپرست فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان بیان کرد: نابینایان از بسیاری امکانات موجود در جامعه محروم هستند و به همین دلیل از مسوولان انتظار دارند در زمینه ورزش این قشر را به شکل ویژه حمایت کنند.

مظلومی اضافه کرد: برای موفقیت هرچه بیشتر ورزش نابینایان درعرصه بین المللی باید برای این قشر مربیان توانمند و با دانش درنظر گرفته شود تا زمینه پیشرفت بیش از پیش آنان فراهم شود.

وی هیات های ورزشی استان ها را بازوان اصلی فدراسیون ها دانست و بیان کرد: به واقع استعداد و توانایی ورزشکاران از سوی هیات های استان ها شناسایی می شود از این روباید افرادی توانمند و دلسوز در راس امور هیات ها قرار گیرند تاشاهد رشد بیشتر ورزش کشور باشیم.

مظلومی ادامه داد: امیدوارم در انتخابات آینده ریاست فدراسیون ورزش های کم بینایان و نابینایان فردی برگزیده شود که بیشترین خدمت را برای ورزش این قشر انجام دهد.

درمجمع انتخابی رییس هیات نابینایان فارس ، مجید عجم نوازی با کسب 15 رای برای مدت چهار سال انتخاب شد.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *