شناسه خبر: 14967 منتشر شده در مورخ: 1397/8/30 ساعت: 08:38 گروه: فرهنگی  
ارائه خدمات کتابخانه مخصوص نابینایان به ۷۵۰ نابینای بروجردی

ارائه خدمات کتابخانه مخصوص نابینایان به ۷۵۰ نابینای بروجردی

رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی بروجرد از ارائه خدمات کتابخانه مخصوص نابینایان به ۷۵۰ نفر نابینای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایران سپید داوود پهلوان در گرامیداشت بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی نابینایان که در محل کتابخانه دکتر شهیدی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: از سال ۹۳ انجمن نابینایان بروجرد با حمایت شرکت سرمایه گذار کار خود را آغاز کرده است.

وی، تصریح کرد: انجمن کتابخانه های عمومی بروجرد نیز با پیگیری های لازم و همکاری با این شرکت سرمایه گذار توانسته تا کنون خدمات فراوانی به جامعه نابینایان شهرستان ارائه کند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی بروجرد با بیان اینکه امروز ۷۵۰ نفر نابینای روشندل در بروجرد وجود دارد، ادامه داد: برای راه اندازی کتابخانه و محل گردهمایی نابینایان بروجرد شرکت سرمایه گذار در سال ۹۳، مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان هزینه کرده است که جای قدردانی دارد.

پهلوان، گفت: در کتابخانه مخصوص نابینایان بروجرد کلاس های آموزشی خط بریل، نقاشی بریل، قصه گویی و داستان نویسی، کار با کامپیوتر، کار با موبایل و ... در حال برگزاری است.

بنابر این گزارش در پایان این برنامه تعدادی از نابینا یانی که در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و ... دارای آثار برتر بودند، تجلیل شدند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *