شناسه خبر: 14799 منتشر شده در مورخ: 1397/8/14 ساعت: 09:23 گروه: اجتماعی  
فراگیرسازی از برنامه های مهم سازمان آموزش و پرورش استثنایی است

فراگیرسازی از برنامه های مهم سازمان آموزش و پرورش استثنایی است

معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل در طرح تلفیقی فراگیر نشان دهنده نگاه ویژه سازمان آموزش و پرورش استثنایی به این بخش است.

به گزارش ایران سپید محسن غفوریان در جلسه مدیران مدارس استثنایی و مراکز مشکلات ویژه یادگیری شهرستان های استان تهران ضمن معرفی و تبیین سیاست های ۸ گانه سازمان استثنایی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ بر اهمیت برنامه ریزی و داشتن نگاه برنامه ای و برگزاری کارگاه هایی در این خصوص تاکید کرد.

وی افزود: امروز در سطح کشور  بیش از ۷۰ هزار دانش آموز در طرح تلفیقی- فراگیر تحت پوشش هستند و این آمارها نشان می دهد که دیدگاه سازمان به سمت فراگیر سازی است. 
معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در مورد چاپ و توزیع کتب درسی، طرح خدمات حمایتی، سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان، جذب نیروهای طرحی و ... نیز گزارشی را ارائه کرد.
عبداله زند رئیس هیئت بدوی تخلفات اداره کل نیز رد مورد برخی مصداقهای تخلفات موجود در مدارس صحبت کرد.
محمد جمالی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران از ساماندهی صادقانه مدیران ابراز خرسندی کرد و به شرح گزارش عملکرد سال گذشته پرداخت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *