شناسه خبر: 14758 منتشر شده در مورخ: 1397/8/12 ساعت: 08:40 گروه: اجتماعی  
پرداخت کمک‌های بلاعوض به خانوار‌های دارای معلول

پرداخت کمک‌های بلاعوض به خانوار‌های دارای معلول

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به خانوار‌های دارای یک معلول ۸ میلیون تومان و به خانوار‌های ۲ معلوله و بیشتر ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گزارش ایران سپید  مرکز کرمانشاه، امید قادری اظهار داشت: امسال برای خانه دار شدن ۷۳ خانوار دارای دو معلول و بیشتر در استان برنامه ریزی شده است که تا کنون از این تعداد ۵۴ خانوار مراجعه کرده اند.

وی افزود: در این طرح افرادی که در خانواده ۲ معلول یا بیشتر دارند، می‌توانند به بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند و از ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض بهره‌مند شوند.
مدیرکل بهزیستی استان خاطرنشان کرد: کمک هزینه بلاعوض برای مسکن‌های شهری مددجویان و مسکن‌های مددجویان تک معلوله نیز در حال حاضر ۸ میلیون تومان است.
قادری با بیان اینکه دولت تصمیم گرفته مسکن‌های مهر مازاد را به نهاد‌های حمایتی واگذار کند، گفت: مددجویانی که تا کنون مسکن دریافت نکرده اند، می‌توانند پس از ابلاغ این تصمیم به سازمان بهزیستی مراجعه و تقاضای مسکن داشته باشند.
وی یادآور شد: در استان کرمانشاه ۲ هزار و ۵۳۶ مسکن در قالب مسکن معلولان و زنان سرپرست خانوار برای امسال پیش بینی شده است که تا کنون بالغ بر هزار و ۴۰۰ مسکن به مددجویان تحویل داده شده که از این تعداد ۸۳۰ مورد به مناطق زلزله زده اختصاص داشته است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *