شناسه خبر: 14740 منتشر شده در مورخ: 1397/8/9 ساعت: 11:51 گروه: فرهنگی  
جشنواره استانی مجریگری معلولان فراخوان داد

جشنواره استانی مجریگری معلولان فراخوان داد

نخستین جشنواره مجریگری معلولان ویژه گروههای معلولان جسمی حرکتی، نابینایان، سالمندان و ضایعات نخاعی در خراسان رضوی فراخوان داد.

به گزارش ایران سپید معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره برای نخستین بار در کشور با هدف کشف و شناسایی استعدادهای معلولان در عرصه های گویندگی و اجرا طراحی و برگزار می شود. 

مسعود فیروزی افزود: جشنواره مجریگری معلولان در سه بخش استندآپ کمدی، گویندگی و آموزش برگزار می شود. معلولان علاقه مند می توانند نمونه فیلمها و اجراهای خود را تا اول آذر ماه آتی ارائه کنند. 
وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کم و کیف آثار ارسالی به آدرس اینترنتیww.khorasanrazavi.behzisti.ir مراجعه کنند.
معاون اداره کل بهزیستی خراسان رضوی همچنین گفت: سیاست این نهاد در خصوص حضور معلولان در عرصه های مختلف شامل زمینه سازی برای ظهور و بروز استعدادهای آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، وادار شدن جامعه به پذیرش معلولان آنان و نیز تشویق معلولان برای حضور درعرصه های مختلف به خصوص ورزشی و هنری است. 
وی افزود: همچنین برگزاری مسابقه کاریکاتور هفته جهانی معلولان با موضوع 'شهر قابل دسترس' و نخستین جشنواره کشوری نمایشنامه های رادیویی از دیگر برنامه های در دستور کار ویژه معلولان هستند. 
خراسان رضوی 118 هزار معلول دارای پرونده در بهزیستی دارد. به نقل ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
فاطمه یعقوبخانی 1397/8/9 - 19:35
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment سلام وقت بخیر من نابینای مطلق هستم و امسال موفق شدم در استان خودم.قزوین دانشگاه بین الملل در رشته ی جامعه شناسی قبول شوم متاسفانه شما داشنجویان قبولی ۹۷رو داخل کانال گذاشتید اسم من نبود در ضمن من در رشته ی گویندگی هم فعالیت دارم و تجربه های عالی کسب کردم
وب سایت 1397/8/12 - 08:45
rateup0
ratedown0
comment سلام. اسامی افرادی که رتبه زیر 1000 کسب کرده بودند منتشر شد. موفق باشید
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *