شناسه خبر: 14729 منتشر شده در مورخ: 1397/8/7 ساعت: 06:13 گروه: فرهنگی  
هفت و نود به آنتن باز می گردند

هفت و نود به آنتن باز می گردند

مدیر شبکه سه سیما از تمهیدات خوبی برای شب های بلند پائیز و زمستان خبرداد و افزود:هفت و نود دوباره پخش می شوند .

به گزارش ایران سپید به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در برنامه حالا خورشید از ادامه پخش برنامه های شاخصی مانند" هفت" و "نود" و چند برنامه شبانه شاخص با اجرای رضا رشید پور و احسان علی خانی در شب های پائیز و زمستان خبرداد.

فروغی که در برنامه حالاخورشید با مخاطبان این شبکه صحبت می کرد در پاسخ به مجری برنامه درباره تمهیداتی که برای فصل های پائیز و زمستان اندیشیده شده گفت" قرار است برای اغنای همه گروه های سنی که مخاطب شبکه سه سیما هستند برنامه های ویژه ای پخش کنیم که از این جمله می توان به دو سریال فاخر ، مسابقه و جُنگ شبانه اشاره کرد .
علی فروغی از اجرای مجدد" هفت " با اجرای بهروز افخمی از اواسط دی خبر داد و افزود : برنامه "نود" که به علت تداخل با پخش یک مسابقه جذاب فوتبال اروپا پخش نشد، با اجرای عادل فردوسی پور از سر گرفته خواهد شد .
عادل فردوسی پور نیز پس از گفت و گوی رضا رشید پور با مدیرشبکه 3 سیما در تماسی تلفنی با استودیوی پخش حالا خورشید ، بر ادامه حضورش در برنامه نود تاکید کرد و گفت: برای کمک به ورزش کشور در خدمت مردم و ورزش دوستان هستم و افتخار می کنم که در شبکه ای پر بیننده به برنامه سازی مشغولم و امیدوارم با ویژه برنامه های جدیدی که مدیر محترم شبکه اعلام کرد مخاطبان ، راضی تر شوند.
در پایان این برنامه نیز مجری برنامه اعلام کرد شنبه هفته آینده "حالاخورشید" به علت پخش فوتبال پخش نخواهد شد .
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *