شناسه خبر: 14625 منتشر شده در مورخ: 1397/7/25 ساعت: 11:57 گروه: اجتماعی  
نیازمندی‌های معلولان مشخص است، به وعده‌ها عمل کنید

نیازمندی‌های معلولان مشخص است، به وعده‌ها عمل کنید

عضو فراکسیون معلولین خاطر نشان کرد:کمبودهای اعتباری به دلیل افزایش ناگهانی هزینه‌ها و تهیه لوازم و تجهیزات توانبخشی برای جامعه معلولین لحاظ شود.

به گزارش ایران سپید غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در رابطه با موانع اجرای قانون حمایت از معمولان گفت: متاسفانه قانون حمایت از معلولین بعد از تصویب لایحه بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، طولانی شدن فرآیند تصویب این قانون در سال 97  باعث شد اعتبار کافی برای این قانون در نظر گرفته نشود.  

تأثیرات منفی افزایش قیمت تجهیزات کمک توان‌بخشی بر زندگی معلولان

نماینده مردم رشت در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: جامعه معلولین کشور دو درخواست از دولت دارند، ابتدا اینکه به دلیل تاخیر در ابلاغ قانون و طولانی شدن فرآیند تصویب در سال 97، کمبودهای اعتباری به دلیل افزایش ناگهانی هزینه‌ها و تهیه لوازم و تجهیزات توانبخشی این قشر از جامعه که تقریبا از طبقه متوسط و روبه پاییین کشور هستند، گران تمام می‌شود برای جامعه معلولین لحاظ شود تا امنیت بهداشت و سلامت این افراد به خطر روبرو نشود.

نیازمندی‌های معلولان مشخص است، به وعده‌ها عمل کنید

ایمن آبادی اظهار کرد:  درخواست دیگر جامعه معلولین از دولت این است درسال گذشته اقدامی در خور شان معلولان انجام نداده ایم، در حال حاضر دیگر بهانه‌ای برای بودجه 98 نداریم، چرا که هم قانون وجود دارد و نرخ ها و نیازمندی‌ها تقریباً مشخص شده و باید برای حل این مسائل اقدامات لازم را انجام دهیم. معلولین به عنوان مظلومین‌ترین قشر جامعه هر سال با وعده‌های مختلف رو برو شده اند و اگر نوبتی هم باشد  امسال نوبت رسیدگی به این افراد خواهد بود. به نقل از خانه ملت

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *