شناسه خبر: 14567 منتشر شده در مورخ: 1397/7/20 ساعت: 17:04 گروه: ورزشی  
تیم ملی گلبال بانوان به مدال برنز رسید

تیم ملی گلبال بانوان به مدال برنز رسید

تیم ملی گلبال بانوان ایران در آخرین دیدار خود به مصاف تیم تایلند رفت و با پیروزی مقابل این تیم در جایگاه سوم بازی های پارا آسیایی ایستاد

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، ،تیم ملی گلبال بانوان ایران در دیدار رده بندی به مصاف تیم تایلند رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد و به مدال برنز رسید.
بانوان گلبال ایران در نیمه نخست این دیدار با حریف تایلندی خود ۲ بر ۲ مساوی کردند.
نیمه دوم با گلزنی تیم تایلند شروع شد و آنها توانستند ۳ بر ۲ از ملی پوشان کشورمان جلو بیفتند اما پس از گذشت ۴ دقیقه از بازی، بانوان ایران توانستند نتیجه را به تساوی بکشانند.
ملی پوشان کشورمان در دقیقه ۹ بازی دروازه حریف را باز کردند و نتیجه ۴ بر ۳ شد.
بانوان گلبالیست کشورمان با این نتیجه در جایگاه سوم آسیا ایستادند و موفق به کسب مدال برنز شدند.
نعیم آبادی: چین و ژاپن از اردوی اروپایی به جاکارتا آمدند 
سرمربی تیم ملی گلبال بانوان کشورمان پس از دیدار رده بندی گفت: «تیم های چین و ژاپن، دو سال در اردو حضور داشتند و از رقابت های جهانی سوئد، به جاکارتا آمده اند اما تیم ما تنها سه ماه در اردو بود و دیداری تدارکاتی را در این اردو برگزار نکرد.
لیلا نعیم آبادی پس از پیروزی تیم ملی گلبال بانوان گفت: «تیم تایلند از سال 2017 تا کنون پیشرفت زیادی داشته است اما ملی پوشان ما توانستند این تیم را مهار کنند و در جایگاه سوم آسیا قرار بگیرند.» 
او اضافه کرد: «کسب این مقام راه را برای آینده گلبال بانوان باز کرد تا توجه بیشتری به تیم ما شود و بتوانیم در دوره های بعدی در رده های بالاتری قرار بگیریم. تیم های چین و ژاپن، دو سال در اردو حضور داشتند و از رقابت های جهانی سوئد، به جاکارتا آمده اند اما تیم ما تنها سه ماه در اردو بود و دیدار تدارکاتی بین المللی برگزار نکرد. با این وجود توانستیم جایگاه سوم آسیا را به دست آوریم.» 
نعیم آبادی در مورد رفتار سرمربی تایلند در ثانیه های پایانی بازی گفت: «سرمربی تایلند سعی می کرد با ایجاد وقفه در بازی، جریان دفاع ما را متوقف کند و بازی روانی را به نمایش بگذارد تا بازیکنان ما از نظر روحی آشفته شده و نتوانند از پیروزی خود دفاع کنند اما با آرامشی که به تیم داده بودند، رفتار این مربی شایسته نبود و در نهایت این ما بودیم که توانستیم از سد تایلند عبور کنیم.» 
سرمربی تیم گلبال بانوان در نهایت افزود: «زمانی که تیم عقب بود، با ایجاد تغییرات تاکتیکی توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *