شناسه خبر: 14556 منتشر شده در مورخ: 1397/7/19 ساعت: 13:10 گروه: ورزشی  
نماینده پرش طول نابینایان صاحب مدال برنز شد

نماینده پرش طول نابینایان صاحب مدال برنز شد

رقابت های دو و میدانی نابینایان که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی جاکارتا آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، امیر خسروانی نماینده کشورمان در ماده پرش طول مردان کلاس T12 نابینایان به مصاف حریفانش رفت و موفق به کسب مدال برنز شد. خسروانی با ثبت رکورد 7.01 مدال برنز را از آن خود کرد.
راضیه محمودی دیگر نماینده کشورمان در ماده پرتاب دیسک کلاس F12 بانوان با پرتابی به طول  29.23متر به عنوان چهارمی بسنده کرد.
خسروانی: از پرش هایم راضی نبودم/ اگر رکوردهای شخصی ام را تکرار می کردم، مدالم خوش رنگ تر بود.
امیر خسروانی درباره کسب مدال برنز رقابتهای پرش طول بازی های پاراآسیایی 2018 گفت: تا پرش پنجم دوم بودم، اما در نهایت سوم شدم.
وی ادامه داد: اصلا از پرش های خودم راضی نبودم؛ نتوانستم رکوردهای شخصی ام در تمرینات را تکرار کنم که به خاطر مصدومیتی بود که گریبانگیرم شده بود؛ وگرنه رنگ مدالم خوش رنگ تر بود. 
دارنده مدال برنز پرش طول بازی های پاراآسیایی درباره سطح مسابقات گفت: نفر اول مسابقات دو دوره قهرمان پارالمپیک از ازبکستان است که نشان از سطح بالای مسابقات دارد. برگزاری رقابتها خوب و مطلوب بود. امیدوارم بتوانم در مسابقات آینده این مدال را در مسابقات جهانی و پارالمپیک خوش رنگ تر کنم. 
خسروانی در پایان خاطر نشان کرد: از مربی خوبم میرزایی تشکر می کنم و از خانواده ام که در این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند. از مسئولین درخواست می کنم توجه بیشتری به دوومیدانی داشته باشند هم از نظر حمایتی و هم فنی چون مشکلات زیادی دارند در حالی که رشته ای مدال آور است.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *