شناسه خبر: 14535 منتشر شده در مورخ: 1397/7/18 ساعت: 09:43 گروه: ورزشی  
عاطفه نقوی: توانستیم شطرنج نابینایان ایران را به آسیا نشان دهیم + فایل صوتی

عاطفه نقوی: توانستیم شطرنج نابینایان ایران را به آسیا نشان دهیم + فایل صوتی

دارنده مدال طلای انفرادی و تیمی شطرنج b2 و b3 بانوان پس از کسب دو نشان طلا گفت: با تجربه زیادی که داشتیم توانستیم شطرنج ایران را به آسیا نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، عاطفه نقوی شطرنجباز کم بینای ایران گفت: در گروه ما نفراتی مثل خانم زنده بودی و برقول حضور داشتند که سال های سال است داریم بازی می کنیم و تجربه خوبی داریم. من نیز موفق شدم با 5.5 امتیاز در بخش انفرادی و 10.5 امتیاز در بخش تیمی، دو مدال طلا برای کشورم به ارمغان بیاورم. نقوی در خصوص این دوره از رقابت ها و حریفان ایران گفت: حریفان اصلی ما از ویتنام، اندونزی و هندوستان بودند. ویتنام بسیار در شطرنج کار کرده و تیم اندونزی هم پیش از برگزاری مسابقات می دانست می خواهند رقابت های استاندارد را چطور برگزار کنند و در این زمینه کار کرده بودند. اما خوشحالم با تجربه بالایی که داشتیم، توانستیم شطرنج ایران را به آسیا نشان دهیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم در سطح جهانی نیز موفق باشیم.

نقوی در پایان در خصوص مسابقات بخش سریع نیز بیان داشت: هدف اصلی ما این است که در رقابت های سریع هم ابتدا مدال طلای تیمی را به دست آوریم و سپس به مدال های انفرادی فکر خواهیم کرد.

فایل صوتی مصاحبه با عاطفه نقوی را از لینک زیر بشنوید

امیر سرمدی

 

مصاحبه با عاطفه نقوی
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *