شناسه خبر: 14521 منتشر شده در مورخ: 1397/7/17 ساعت: 14:57 گروه: بهداشت و سلامت  
کودکان در اتاق کار شهردار منطقه 8

کودکان در اتاق کار شهردار منطقه 8

دختران مهدسرای محله کرمان به مناسبت روز جهانی کودک در اتاق کار شهردار منطقه 8 حاضر شدند و این مدیر ارشد شهری کارهای روزانه خود را با بیانی کودکانه برای آنان توضیح داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 8 در مراسم روز جهانی و هفته ملی کودک علاوه بر این کودکان، دانش آموزان مدرسه بدری برهانی میهمان این منطقه بودند که ساعاتی را به بحث و تبادل نظر با مدیران شهری پرداختند.

در ابتدای این مراسم کودکان سرودهای آیینی و مذهبی خواندند و با معرفی خود به شهردار منطقه، خواستار حضور مجدد وی در مهدسرای کرمان و تامین بیشتر اسباب بازی و وسایل سرگرمی برای محیط آموزشی خود شدند.
بهمن نوری با قول مساعد به این کودکان افزود: امروز برای من روز بسیار خوبی رقم خورد. صحبت کردن با کودکان همیشه  برای من نشاط آور و جذاب است و از اینکه به مناسبت روز جهانی کودک در جمع شما کودکانِ با لبخند، آراسته، و مرتب منطقه مان هستم بسیار خوشحالم.
وی افزود: همیشه تلاش کنید تا هرچه سن شما بیشتر می شود بیشتر یاد بگیرید تا برای خانواده هایتان باعث افتخار شوید و برای کشور عزیزمان ایران و همه مردم مفید باشید؛ سعی کنید با مربیان خود رابطه بسیار خوبی داشته باشید و از آنان هرچه بیشتر یاد بگیرید.
این مدیر ارشد شهری ادامه داد: چون فضای شخصی زندگی من فضای حاکمیت خانم هاست و دختر دارم، همیشه از همصحبتی با آنان آرامش می گیرم. زیرا دختر گره عاطفی خاص با پدر دارد، وجود دختران در خانه و جامعه بسیار مغتنم است.
نوری خطاب به دختران دانش آموز نیز اظهار داشت: چیزی که برای انسان قدرت می آورد، همت انسان است، علاوه بر اینکه ارزش آنان به قلب شان هم است، خداوند خریدار قلب انسان هاست، بزرگی انسان ها به پهنای آرمان ها و آرزوهایشان است نه بر اساس گفته ها و ظاهر.
شهردار منطقه 8 تاکید کرد: خداوند به درون و حال دل انسان نگاه می کند نه به ظاهر و گفتار انسان، چیزی که عیارش زیاد است درون انسان هاست. بعضی انسان ها فقط قلب خدایی دارند هر چند سرمایه ای نداشته باشند؛ خداوند هم برای بارش رحمت خود به کسانی که درون را خالص کرده اند و خود را به او سپرده اند دریغ نمی کند.
نوری گفت: ما اگر بتوانیم خود را تمام و کمال به خداوند بسپاریم، او به بهترین شکل ممکن مشکلات ما را حل می کند؛ نباید برای آینده زیاد نگران بود و باید آینده را به خدا سپرد تا او بهترین ها را برایمان رقم بزند.
وی افزود: استرس زیاد و بی تابی راه به جایی نمی برد، همه ما معیشتی داریم و مشیتی. که هر دو دست خداست. درباره تقدیر و اختیار هم باید گفت امری بین این دو حاکم است، ما ظرفیت های بسیار بی کرانی داریم. استعدادهایمان بسیار زیاد است و باید تلاش کنیم همه آنها را کشف کنیم، خودمان را با ظاهر دیگران مقایسه نکنیم و برای کشف استعدادهایمان تلاش کنیم و دیگران را از خودمان در زمینه استعداد، برتر ندانیم.
نوری گفت: من برای درس خواندن بسیار وقت می گذاشتم و نمره کامل را در همه درس ها کسب می کردم، همیشه موفقیت به راحتی به دست نمی آید. نباید در راه موفقیت در درس، به موفقیت در دیگر عرصه ها هم فکر کرد. کسانی که موفق می شوند، از مسائل شخصی خود شروع می کنند و با نظم فکری و همت و تلاش به سرمنزل مقصود می رسند.
شهردار منطقه 8 عنوان کرد: شما که از دختران فهیم جامعه هستید، با نقش مادری در آینده روبه رو می شوید که رفتارتان برای تربیت یک نسل بسیار موثر است.
نوری گفت: در ناهنجاری های اقتصادی و اختلاس ها، همیشه نام بانوان بسیار کم مطرح می شود که این نشانه متانت و ارزشمندی حضور بانوان است. البته همه ما باید برای موفقیت و نجات یافتن بسیار سختی بکشیم و خود را آبدیده کنیم تا خود ساخته شویم.
این مدیر ارشد شهری تاکید کرد: درس هایتان را کاملا حرفه ای یاد بگیرید. دروس ریاضی و IT و زبان را تقویت کنید چون این دروس بسیار اهمیت دارند.
شهردار منطقه 8 در ادامه درباره چالش های جامعه توضیحاتی به دختران دبیرستان بدری برهانی داد و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.
وی تاکید کرد: رعایت چارچوب ها و موازین در کنار حضور موقرانه در جامعه برای دختران بسیار اثر بخش است؛ از اینکه در کشوری زندگی می کنید که مستقل است و نعمات زیادی دارد، به خود ببالید. امیدوارم به دست شما که آینده ساز هستید مشکلات یکی پس از دیگری حل شود.
بنابراین گزارش چند تن از دانش آموزان درباره موضوعات شهری و آموزشی خود صحبت کردند و شهردار درباره نصب تجهیزات ورزشی، آزمایشگاهی و نصب نیمکت در حیاط مدرسه به آنان قول مساعد داد.
همچنین دانش آموزان درخواست کردند که از مجموعه های ورزشی شهرداری منطقه 8 در فصل های سرد  سال و آلودگی هوا استفاده کنند و آموزش تفکیک پسماند در مدرسه شان اجرا شودکه نوری به آنان قول مساعد داد تا مخزن های تفکیک پسماند و کیسه های مربوط به آن در اختیار  این مدرسه قرار گیرد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *